Mijn zwager heeft een PCRW804 gekocht (iedereen maakt fouten), het lukt echter niet om zowel de cdrom als de brander tegelijk aan de praat te krijgen. Van alles geprobeerd, master/slave, slave/master, csel/csel. Hij heeft een P166 met 64MB, Win98, 2 schijven op IDE1 en dus een cdrom (hitachi) en de brander op IDE2. In Windows worden dus geen mappings aangemaakt voor beide apparaten, alleen voor de cdrom of voor de brander afhankelijk van de master/slave instelling. In BIOS staan beide apparaten op AUTO. De brander is niet stuk of zo, hij doet het gewoon als de cdrom niet is aangesloten. Weet iemand wat het probleem is? Is het hardwarematig? Is het misschien een optie om de brander achter de eerste HD te zeten op IDE1 en de cdrom op IDE2 achter de 2e HD?
Ik ben anders zeer tevreden met mijn CDRW804K hoor 
Bij mij:
IDE 1: MASTER HDD, SLAVE HDD
IDE 2: MASTER PCRW804, SLAVE DVD-ROM
Bij mij:
IDE 1: MASTER HDD, SLAVE HDD
IDE 2: MASTER PCRW804, SLAVE DVD-ROM
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Inderdaad, je moet de brander en de cd rom niet op dezelfde kabel en IDE aansluiten.Als je "on the fly" wilt branden geeft dit trouwens vaak problemen.
Zelf heb ik hier ook dezelfde brander als MASTER op IDE2 en de cdrom als SLAVE op IDE1.
branderprogje is Easy cd creator deluxe.
vergeet ook niet de jumpers achterop je brander en cd rom te versteken (master/slave) als je de configuratie wijzigt.
succes.
Zelf heb ik hier ook dezelfde brander als MASTER op IDE2 en de cdrom als SLAVE op IDE1.
branderprogje is Easy cd creator deluxe.
vergeet ook niet de jumpers achterop je brander en cd rom te versteken (master/slave) als je de configuratie wijzigt.
succes.