Het is de bedoeling dat mijn Synology DS214play media streamed naar de Mede8er. De mede8er heeft echter geen onboard wifi chip, maar wel een ethernet aansluiting. De mede8er zit echter in de woonkamer en de modem in de meterkast. Hoe kan ik de mede8er het beste en zo goedkoop mogelijk verbinden met het internet? Het stramen moet natuurlijk wel vlekkeloos verlopen.
We hebben een ziggo abbonnement met 90mbit.
Zelf heb ik al onderzoek gedaan, en mij lijkt dit een goede optie: pricewatch: TP-Link TL-WA850RE. Ik zie dat mede8er zelf een wifi dongle aanbiedt, maar mij lijkt zo'n tp-link bridge beter, en geeft nog eens extra functionaliteit (wifi range extender).
Verder heb je ook nog powerlines, maar die zijn wel duurder en misschien overkill voor wat ik wil bereiken?
We hebben een ziggo abbonnement met 90mbit.
Zelf heb ik al onderzoek gedaan, en mij lijkt dit een goede optie: pricewatch: TP-Link TL-WA850RE. Ik zie dat mede8er zelf een wifi dongle aanbiedt, maar mij lijkt zo'n tp-link bridge beter, en geeft nog eens extra functionaliteit (wifi range extender).
Verder heb je ook nog powerlines, maar die zijn wel duurder en misschien overkill voor wat ik wil bereiken?