Soms zit ik met het probleem dat ik geen TR of post kan plaatsen. FP reacties werken soms ook niet. Toch splits ik ze in 2 delen:
1) TR of post:
Zit ik op mijn mobiele telefoon en het internet is van matige kwaliteit (bijvoorbeeld boven op mijn kamer, of in de trein), en ik schrijf een post en druk op plaats. Dan wordt ik soms naar de FP verwezen of de pagina herlaadt zichzelf zonder dat mijn tekst er dan in staat.
Om een hogere kans van slagen te hebben, doe ik dan "toon voorbeeld" en vervolgens klik ik op plaats. Dat werkt ook niet altijd vlekkeloos maar het werkt wel vaker dan gelijk op de plaats knop te rammen.
2) Op de frontpage of reacties op reviews krijg ik soms: Token ongeldig.
Probleem op:
Oneplus One met android 4.4.4, browser chrome (zonder extensies) en firefox met Adblock plus en ghostery. Beide via wifi.
Galaxy note 10.1 2014, browser chrome (zonder extensies)
Probleem [u]niet[u] op:
PC win 8.1 firefox met ABP, ghostery, Blur (donottrackme)
1) TR of post:
Zit ik op mijn mobiele telefoon en het internet is van matige kwaliteit (bijvoorbeeld boven op mijn kamer, of in de trein), en ik schrijf een post en druk op plaats. Dan wordt ik soms naar de FP verwezen of de pagina herlaadt zichzelf zonder dat mijn tekst er dan in staat.
Om een hogere kans van slagen te hebben, doe ik dan "toon voorbeeld" en vervolgens klik ik op plaats. Dat werkt ook niet altijd vlekkeloos maar het werkt wel vaker dan gelijk op de plaats knop te rammen.
2) Op de frontpage of reacties op reviews krijg ik soms: Token ongeldig.
Probleem op:
Oneplus One met android 4.4.4, browser chrome (zonder extensies) en firefox met Adblock plus en ghostery. Beide via wifi.
Galaxy note 10.1 2014, browser chrome (zonder extensies)
Probleem [u]niet[u] op:
PC win 8.1 firefox met ABP, ghostery, Blur (donottrackme)