Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kan soms geen posts/TR's plaatsen vanaf mobiel/tablet

Pagina: 1
Acties:

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Soms zit ik met het probleem dat ik geen TR of post kan plaatsen. FP reacties werken soms ook niet. Toch splits ik ze in 2 delen:

1) TR of post:
Zit ik op mijn mobiele telefoon en het internet is van matige kwaliteit (bijvoorbeeld boven op mijn kamer, of in de trein), en ik schrijf een post en druk op plaats. Dan wordt ik soms naar de FP verwezen of de pagina herlaadt zichzelf zonder dat mijn tekst er dan in staat.

Om een hogere kans van slagen te hebben, doe ik dan "toon voorbeeld" en vervolgens klik ik op plaats. Dat werkt ook niet altijd vlekkeloos maar het werkt wel vaker dan gelijk op de plaats knop te rammen.

2) Op de frontpage of reacties op reviews krijg ik soms: Token ongeldig.

Probleem op:
Oneplus One met android 4.4.4, browser chrome (zonder extensies) en firefox met Adblock plus en ghostery. Beide via wifi.
Galaxy note 10.1 2014, browser chrome (zonder extensies)

Probleem [u]niet[u] op:
PC win 8.1 firefox met ABP, ghostery, Blur (donottrackme)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maak je in alle gevallen gebruik van de off-road functie (of hoe 't bij Chrome ook heet)?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:13:
Maak je in alle gevallen gebruik van de off-road functie (of hoe 't bij Chrome ook heet)?
Als je daarmee bedoelt: Datacompressie, dan ja.

Echter heb ik het probleem met firefox op mijn telefoon ook... :'(

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heeft die ook niet zo'n functie in de mobiele versie, specifiek voor mobiele dataplans? Hoe dan ook, de problemen die je dus hebt met Chrome, vooral die 'invalid token', komen van de datacompressie functionaliteit.

Met Opera Mini heb ik al regelmatig gehad dat ik NOS wilde openen en doodleuk ergens in Spielerij of Beeld en Geluid kwam, of een bepaald topic wilde openen en een andere uit de lijst kreeg. Mini gaat altijd door een server heen, omdat het geen lokale render engine heeft, anders dan de pre-rendered pagina's die 't ontvangt van de tussen server. Maar ook met Off-road heb ik 't al een paar keer gehad. Inclusief de melding 'server te druk om je verzoek te verwerken', waardoor het lijkt alsof Tweakers een probleem heeft, ipv de 'proxy'.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Nee want ik maak alleen gebruik van wifi. Ik heb geen telefoon abonnement :)

Firefox heeft overigens geen datacompressie voor zover ik weet. Anders had ik het wel aangezet.
Ik heb echter nog nooit gehad dat hij me naar een ander subforum stuurde, dan ik wilde. Het is: of gathering.tweakers.net of een refresh van de pagina.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mijn privé telefoon heeft ook geen databundel, is nog good old prepaid. Als je dan toch alleen maar via wifi zit, vind ik 't raar dat je juist technieken aanzet dat voor mobiel internet is bedoelt. Wifi is al snel genoeg, daar heb je echt geen compressie voor nodig. Misschien als je gebruik maakt van Wifi in de Trein van de NS, maar daar merk je toch niets van. Zit je in je eentje in de coupé is er niets aan de hand, zit 't vol, dan is 't hoe dan ook traag. Daar helpt data compressie niet bij.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Heeft er niets mee te maken, aangezien ik geen datacompressie op firefox heb en altijd wifi gebruik.

Pagina: 1