Ik zat gewoon te browsen op het internet. Liep weg van mijn pc. Ik kwam terug en ik zie dat hij uit staat. Nu probeer ik hem weer op te starten maar zonder succes. Lichtje van de videokaart brand wel maar als ik op de aan knop druk gebeurt er niks. Pc is maar 2 maanden oud.
En dit staat in Graphics omdat... 
Ik denk dat je meer kans maakt in Processors, Moederborden & Geheugen, hence de topicmove
Ik denk dat je meer kans maakt in Processors, Moederborden & Geheugen, hence de topicmove
[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 23-02-2015 22:35 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
U
thanksRobIII schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:33:
En dit staat in Graphics omdat...
Bij sommige mensen doet een pc niets als hij niets op het scherm laat zien. Dus, wat is niets?
Het probleem heeft niks te maken met het beeldscherm. Ik denk dat het ook niet te maken heeft met de videokaart omdat het lichtje van de videokaart gewoon aan is (die staat trouwens ook aan als de PC uitstaat).heggico schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:24:
Bij sommige mensen doet een pc niets als hij niets op het scherm laat zien. Dus, wat is niets?
Even ter informatie. Mijn build is:
GTX-970
i5 4660
Asus H-97
Cooler master 650w
Misschien verstandig om even aan te geven wat je zelf al gedaan hebt om de pc weer op te laten starten. Heb je tevens al op google gekeken welke stappen je door kan lopen?
Bijvoorbeeld een minimale setup maken en dan proberen op te starten? Geen videokaart, 1 reepje ram, etc.
Hoor je piepjes die van het moederbord afkomen? Zo ja kijk even in het moederbord boekje wat deze piepjes betekenen
Bijvoorbeeld een minimale setup maken en dan proberen op te starten? Geen videokaart, 1 reepje ram, etc.
Hoor je piepjes die van het moederbord afkomen? Zo ja kijk even in het moederbord boekje wat deze piepjes betekenen
Begin met, stekker uit de PC een paar keer de aanknop induwen terwijl de stekker eruit is, en daarna de stekker weer in de PC en proberen aan te zetten.
Beste Tengri, ik wil graag nog even herinneren aan br00ky in "Sata kabel voor SSD". Dat geldt nog steeds...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()