Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop upgraden?

Pagina: 1
Acties:

• hhaans
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-11 23:26
Ik heb 4 jaar geleden een game-laptop gekocht, altijd erg tevreden over geweest.
Echter kan hij huidige spellen niet meer draaien, en ik vroeg me af of er een mogelijkheid is hier wat aan te doen door middel van een upgrade.

voor verduidelijking, het gaat om deze laptop:
http://nl.hardware.info/r...18---2x-gtx560-sli-review

mijn opzet is als volgt:

18.4" Full HD (1920 x 1080)

2 x GTX460M (SLi) 2 x 1.5GB GDDR5

Intel Core i7 840QM (1.86GHz - 3.2GHz Turbo, 8MB)

8GB DDR3-1333 ( 2 x 4GB )

Intel X25-M SSD 120GB (Intel X25-M SSDSA2MH120G2K5 120GB)

320 GB 7200rpm S-ATA 16Mb cache

Intel Ultimate WiFi Link 6300 ( 450Mbps )

WINDOWS 7 Home Premium 64 Bit

DVD±ReWriter

Mijn budget is helaas niet meer zo groot als toen ik hem kocht, dus ben ik op zoek naar een betaalbare oplossing.
Ideeën?

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:50
Wat wil je updaten? deze laptop of wil je nieuwe kopen?

• hhaans
Hoi ppatrick, bedankt voor je reactie.
Ik wil weten of er een mogelijkheid is om deze laptop van nieuwe onderdelen te voorzien waardoor hij weer even mee kan.
excuus als ik het topic op een verkeerde plaats heb gestart, ben nieuw hier :)

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 11:01
Volgens mij zijn die xnotebooks wel te upgraden, maar voor de zekerheid kan je even kijken als je de onderkant openschroeft of de videokaart etc vast gesoldeerd zit.

De cpu zal je dan alleen kunnen upgraden naar een betere 1e gen i7 wat niet heel veel verschil zal maken en wel erg duur is.

De gpu zal dan wel kunnen upgraden naar bijna elke nvidia of amd kaart, voor amd moet je volgens mij wel andere koeling blok gebruiken vanwege verschil waar chips zitten etc.
Maar ook dit is erg duur.
En voor een beetje mooie laptop gpu kan je al bijna een nieuwe laptop kopen die dan waarschijnlijk nog beter presteerd ook.

Dus als ik jou was zou ik gewoon voor een nieuwe laptop gaan kijken, als je budget niet zo hoog is kan je ook voor een 2ehands laptop kijken wat vaak wel veel goedkoper is.
Of voor de zelfde prijs een mooie pc bouwen

• hhaans
Bedankt voor je reactie!
En een ander moederboard erin is geen optie, vanwege de aansluitingen aan de buitenkant?

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:59
Koop een SSD en stop die er in.
Pagina: 1