Ik krijg het hier met geen mogelijkheid voor elkaar om een advertentie te plaatsen voor een Huawei Ascend P6 welke ik te koop wil aanbieden inclusief de door Tweakers.net gelverde spec's en plaatjes. M'n browser (IE11) knoopt zich volledig op op het moment dat ik de advertentie wil plaatsen
Toen ik per ongeluk een P7 selecteerde bij de door T.Net aangeboden specs stond de advertentie er binnen "No-Time" op en moest ik in m'n reacties al weer iemand teleur stellen met de melding dat het een P6 betreft. Het achteraf aanpassen van de P7 advertentie levert ook weer een niet reagerende browser op.
Mag ik géén P6 aanbieden of loopt er in de database iets niet helemaal lekker?
P.S. Browsergeschiedenis wordt bij afsluiten volledig gewist dus een cache issue lijkt 't me niet te zijn.
Toen ik per ongeluk een P7 selecteerde bij de door T.Net aangeboden specs stond de advertentie er binnen "No-Time" op en moest ik in m'n reacties al weer iemand teleur stellen met de melding dat het een P6 betreft. Het achteraf aanpassen van de P7 advertentie levert ook weer een niet reagerende browser op.
Mag ik géén P6 aanbieden of loopt er in de database iets niet helemaal lekker?
P.S. Browsergeschiedenis wordt bij afsluiten volledig gewist dus een cache issue lijkt 't me niet te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 23-02-2015 21:21 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse