Goedeavond Tweakers,
Ik heb wat info nodig over mijn spul en of een upgrade van processor of videokaart van mijn eerste build,
ben van plan om iets er van te salvagen en te gebruiken voor build#2
Huidige Build : ( zover je het mag en kan noemen ghe!
Processor : AMD fx 6100 stock koeler loopt op 4,2 ghz
Moederbord : asrock 960 gm us3fx
Videokaart : Club 3d 7870xt
Geheugen : gskill ?? 8 gb ( ik geloof dat het heel traag loopt op 667?)
Voeding 650 watt corsair
Samsung evo 840
en een 500 gb western digital hardeschijf.
Huidig probleem :
Stutter en FPS drop onder de 30 bij BF4 en BF3 , laat staan Watch Dogs.
OverClock op videokaart en processor laat de drops niet verdwijnen, of ik nu alle " Eye candy"" aan of uit zet, of ik de resolutie op ultra of laag heb.
Het maakt dus niks uit wat ik instel, of hij nu op ultra alles max of alles op low , hij zal hoe dan ook om de minuut droppen, om mij wat hoofdpijn te bezorgen.
Oplossing:
Tweakers , help deze jongen van zijn hoofdpijn af:)
Ik zoek een?
Nieuwe processor/moederbord of videokaart
Wat is je budget?
Ik wil zonder gezeur BF4 kunnen knallen , dacht voor 300 euro aan moederbord / processor en 300 euro voor videokaart , het kan altijd meer als het nodig is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
heb op dit moment een AMD build , voor processor zou ik graag een intel willen proberen een i5 uit de bbg lijkt me prima.
Voor de video kaart, maakt het mij echt totaal niks uit, als mijn 7870xt te redden valt zou het mooi zijn.
anders lijkt me een gtx970 of 290x een mooie keuze
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
het is mijn multimedia pc , dus Gamen, audiobewerking , videobewerking ,films echt zo'n beetje alles.
eventueel handig, uiteindelijk zou ik op 4k willen overstappen , heb op dit moment een 2x 27 scherm opstelling ( tijdens gamen gebruik ik er maar 1 !! )
Ik ben meer voor optimale prestaties ( FPS) dan voor alle Eye candy en dat soort zaken , zoals ik al zei wil ik gewoon lekker soepeltjes zonder gezeur mijn vijandjes afschieten op BF3 en 4
Alvast bedankt
Ik heb wat info nodig over mijn spul en of een upgrade van processor of videokaart van mijn eerste build,
ben van plan om iets er van te salvagen en te gebruiken voor build#2
Huidige Build : ( zover je het mag en kan noemen ghe!
Processor : AMD fx 6100 stock koeler loopt op 4,2 ghz
Moederbord : asrock 960 gm us3fx
Videokaart : Club 3d 7870xt
Geheugen : gskill ?? 8 gb ( ik geloof dat het heel traag loopt op 667?)
Voeding 650 watt corsair
Samsung evo 840
en een 500 gb western digital hardeschijf.
Huidig probleem :
Stutter en FPS drop onder de 30 bij BF4 en BF3 , laat staan Watch Dogs.
OverClock op videokaart en processor laat de drops niet verdwijnen, of ik nu alle " Eye candy"" aan of uit zet, of ik de resolutie op ultra of laag heb.
Het maakt dus niks uit wat ik instel, of hij nu op ultra alles max of alles op low , hij zal hoe dan ook om de minuut droppen, om mij wat hoofdpijn te bezorgen.
Oplossing:
Tweakers , help deze jongen van zijn hoofdpijn af:)
Ik zoek een?
Nieuwe processor/moederbord of videokaart
Wat is je budget?
Ik wil zonder gezeur BF4 kunnen knallen , dacht voor 300 euro aan moederbord / processor en 300 euro voor videokaart , het kan altijd meer als het nodig is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
heb op dit moment een AMD build , voor processor zou ik graag een intel willen proberen een i5 uit de bbg lijkt me prima.
Voor de video kaart, maakt het mij echt totaal niks uit, als mijn 7870xt te redden valt zou het mooi zijn.
anders lijkt me een gtx970 of 290x een mooie keuze
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
het is mijn multimedia pc , dus Gamen, audiobewerking , videobewerking ,films echt zo'n beetje alles.
eventueel handig, uiteindelijk zou ik op 4k willen overstappen , heb op dit moment een 2x 27 scherm opstelling ( tijdens gamen gebruik ik er maar 1 !! )
Ik ben meer voor optimale prestaties ( FPS) dan voor alle Eye candy en dat soort zaken , zoals ik al zei wil ik gewoon lekker soepeltjes zonder gezeur mijn vijandjes afschieten op BF3 en 4
Alvast bedankt