Toon posts:

Problemen met account van office

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Een eindje geleden kochten wij (officieel)online een account van office. Er werd ons een doosje opgestuurd met daarin een productcode. We hebben dit geactiveerd we moesten ook een microsoftaccount aanmaken. De eerste maanden waren er geen problemen. Na een eindje moest je iedere keer je een document opende opnieuw inloggen met microsoftaccount (redelijk ambetant maar valt nog te doen). Nu is het zo dat als ik de PC heropstart ik niet meer kan inloggen op de microsoftaccount met als gevolg dus ook geen officeprogramma's kan openen.
De enigste oplossing is hier iedere keer office te verwijderen en terug te installeren (dan werken de office programma's terug tot we de pc terug heropstarten).
Weet iemand hiervoor een mogelijke oplossing.
Al contact opgenomen met microsoft maar daar krijg ik geen reactie. Ik kan ook telefoneren naar microsoft Nederland maar dit is enkel van maandag tot vrijdag van 8u - 18u maar dan werk ik.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:37
gebruik je misschien cleaning tools? Ikzelf heb ook een office 365 account en ervaar geen van de beschreven problemen.

Wil je alsjeblieft wel wat meer detail geven? gaat het om één PC? welke versie van Windows hebben we het hier over? welk type abonnement heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Besturingssysteem is Windows 7 pro. De office is 2013 voor 1 PC (geen 365). Ik gebruik idd cleaningtools (ccleaner en super anti spyware) er staat ook nog een betalende mcafee op.

Hopelijk is dit genoeg info indien niet vraag maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:37
oke... als je geen gebruik maakt van office 365 heb je dus een licentiesleutel en geen microsoft acount nodig. Deze heb je neem ik aan ingevoerd IN het office programma? (klein linkje onderin het login scherm: "Of activeer met productsleutel" of iets in die richting)

Controller dit via bijvoorbeeld word. Ga naar bestand -> account.
Als het goed is moet het er zo uit zien:
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/a2epfukcr/zonderabbo.png
En niet zo:
Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/4e3v4v7er/metabbo.png

Als er staat dat je office niet geactiveerd is weet je gelijk wat er aan de hand is.
Mocht het wel goed staan dan kan het zijn dat bijvoorbeeld je cleaning tools steeds de verkeerde dingen weghalen. (ik zelf raad CCleaner eigenlijk ook af, maar dat moet je helemaal zelf weten)

Anyway, kijk eerst maar is of je office goed is geactiveerd