Beste Tweakers,
De afgelopen jaren zit ik games te spelen op een erg gedateerd systeem. Dit systeem verhindert mij om ook maar een beetje grafisch intens spel te spelen. Na wat gespaard te hebben, ben ik bereid om de grote stap te maken. Dit zal mijn eerste build worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor grafisch zware games waaronder battlefield 4, total war shogun 2, skyrim etc. Hierbij ben ik van plan om windows 7 64 bit te gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben op zoek naar een systeem dat rond de 900 euro kost, hoogtens 950.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, Philips beeldscherm (24 inch), windows 7 64 bit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een systeem willen bouwen rondom de sapphire r9 290 vapor x dat stil is en goed gekoeld blijft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Het maakt mij niet uit of bijvoorbeeld de cpu van amd of intel is. Wel zou ik mijn gekozen kaart willen behouden (als dat mogelijk is)
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb zelf wat rondgekeken, en ben uitgekomen op deze build. Nu heb ik de SSD achterwege gelaten (ik weet niet of dat noodzakelijk is), en de prijs is nog steeds boven mijn budget. Ik zou het ten zeerste op prijs stellen om jullie feedback te krijgen, en de build naar een lagere prijs te brengen.
Alvast bedankt
De afgelopen jaren zit ik games te spelen op een erg gedateerd systeem. Dit systeem verhindert mij om ook maar een beetje grafisch intens spel te spelen. Na wat gespaard te hebben, ben ik bereid om de grote stap te maken. Dit zal mijn eerste build worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor grafisch zware games waaronder battlefield 4, total war shogun 2, skyrim etc. Hierbij ben ik van plan om windows 7 64 bit te gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben op zoek naar een systeem dat rond de 900 euro kost, hoogtens 950.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, Philips beeldscherm (24 inch), windows 7 64 bit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een systeem willen bouwen rondom de sapphire r9 290 vapor x dat stil is en goed gekoeld blijft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Het maakt mij niet uit of bijvoorbeeld de cpu van amd of intel is. Wel zou ik mijn gekozen kaart willen behouden (als dat mogelijk is)
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb zelf wat rondgekeken, en ben uitgekomen op deze build. Nu heb ik de SSD achterwege gelaten (ik weet niet of dat noodzakelijk is), en de prijs is nog steeds boven mijn budget. Ik zou het ten zeerste op prijs stellen om jullie feedback te krijgen, en de build naar een lagere prijs te brengen.
Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97M-D3H | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor-X | € 324,- | € 324,- |
| 1 | Seagate SV35.6, 2TB | € 82,56 | € 82,56 |
| 1 | Corsair Graphite 230T Windowed Black | € 69,99 | € 69,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 115,- | € 115,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 969,85 | |