teufel Cinebar® 52 THX® Streaming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 658759

Topicstarter
ik ben van plan om de sounbar teufel Cinebar® 52 THX® Streaming aan te schaffen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zit hier inderdaad een subliem geluid in voor zowel surround als audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 14:55
Deze soundbar schijnt wel één van de betere te zijn.
Echter kun je met een soundbar nooit het volledige effect van surround 5.1 evenaren.

Om tot een redelijk goede surround ervaring te komen dient je woonkamer ook al geheel vierkant te zijn zodat de soundbar de muren kan gebruiken om het geluid te "reflecteren". Uiteraard is de soundbar een hele verbetering boven het normale geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
http://www.homecinemamaga...-52-thx-soundbar-systeem/

Je kan hem ook gewoon bestellen en 8 weken uitproberen.

Ik heb hem zelf ook overwogen maar ik heb voor een andere setup gekozen (Pioneer S510 receiver + 2 zuilen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plm4all
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-03-2015
Hallo
Ik heb zins een week Cinebar® 52 THX® Streaming in mijn bezit.
In eerste instantie alles aangesloten dat was al lastig als je de cinebar tegen de muur op hangt het is moeilijk om de hdmi kabels weg te werken omdat je een 90 graden knik kabel moet hebben er zitten wel 90 graden adapters bij maar als je een wat stevige hdmi kabel hebt steekt hij er toch onder uit er is te weinig ruimte tussen muur en soundbar.
Maar dat was mijn eerste wat mij tegen viel het 2de was,dat ik wel geluid had maar geen beeld andere hdmi kabel geprobeerd maar dat hielp niet toen een ander apparaat aangesloten via hdmi maar ook hier weer geen beeld wel geluid grrrrr wat een ellende.

Nu heb ik een mail gestuurd naar teufel ben benieuwd wat ze zeggen ,heb gelezen dat er meer last van hebben.
Ik heb nu alles aangesloten via optical 1en 2 aangesloten dit werkt goed alleen moet je opletten dat je dat je de juiste optical poort kiest anders kan het geluid je wel eens te hard gaan .

het geluid op zich is perfect geweldige bass

Dit heeft nog een staartje groet Peter4all

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26
even een oudje weer leven inblazen daar ik momenteel op zoek ben naar een goede soundbar :)

Wat zijn de ervaringen inmiddels met deze?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:33

DjVe

Hatsaflats!

Ik vond het geluid tegenvallen, hdmi ondersteuning belabberd, irritant scherm wat permanent aan staat en een matige bediening.

Ik heb hem terug gestuurd.

Kijk anders eens in het soundbar topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26
Daar lees ik ook mee :)
Bedankt voor de info...deze gaat het dus niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-06 11:12
Ben benieuwd wat je belabberd vind aan hdmi ondersteuning, meerdere hdmi inputs 1 naar de tv lijkt mij prima toch?
Display is persoonlijk, de 1 vind het vervelend, de ander juist weer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:33

DjVe

Hatsaflats!

Het display is zeer slecht afleesbaar, en permanent verlicht. Dat is gewoon onhandig en lelijk. De HDMI poorten zijn prima, maar de ondersteuning is matig. PS4 verloor af en toe zijn geluid. Ambivision ging niet uit (blijft signaal op de poort staan).

Deze terug gestuurd en een Arcam Bar aangesloten. Die werkt als een trein en klinkt ook veel beter.
Pagina: 1