Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 658747

Topicstarter
Hallo,

Ik heb enkele zoekfuncties geprobeerd op dit forum, maar ik kom nog niet echt tot een oplossing voor mijn probleem.

Tot voor kort heb ik probleemloos Spotify kunnen streamen vanaf de IPad naar mijn Apple TV. Sinds enige tijd echter haperde het geluid of viel het streamen helemaal weg. Het geluid sprong dan weer standaard naar de IPad.

Sinds deze week kan ik helemaal niet meer streamen naar de Apple TV. Zo gauw als ik de IPad op het Apple TV-logo zet duurt het twee seconden en dan springt het geluid weer terug naar de Ipad. Krijg het op geen enkele manier meer voor elkaar.

Ik word er langzaam helemaal gestoord van. Ik heb een Spotify premium account, dus het zou moeten werken.

Iemand een idee???

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:19
Iets meer info geven. Heeft de Apple TV wel gewoon verbinding met het internet? Is de Apple TV verbonden met Wi-Fi of Ethernet? Heeft de iPad een goede verbinding met Wi-Fi? iPad al eens opnieuw opgestart? En andere apparaten in je huis, hoe is de verbinding daarvan? Etc.

Graag een volledige schets van alle betrokken apparaten zodat wij kunnen meedenken.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:48

Ypho

Allround Nerd

Als aanvulling op Volkan1984, staat je ATV in het normale menu, of zit je in een applicatie zoals bv XBMC? In het laatste geval heb ik ook wel eens problemen gehad met Airplay. Maar eerst alle apparatuur eens rebooten en verbinding controleren.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 658747

Topicstarter
Hallo,

Sorry voor de gebrekkige info....alles zit op WiFi. Daar heeft het ook altijd op gefunctioneerd.
De verbinding is goed, andere apparaten werken prima.

Gisteren stond het Apple tv tekentje op eens weer bij de volumeregeling en werkte hij plotseling weer. Vanmiddag viel hij weer weg en was het ATV tekentje ook nergens meer te bekennen.

Ik heb trouwens internet via Ziggo en nu las ik, dat daar regelmatig problemen mee zijn geweest in combinatie met Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:58
Gebruik je de standaard modem/router van Ziggo?

Grote kans dat je het probleem oplost met een eigen router als je die van Ziggo in bridge modus laat zetten