Beste Tweakers,
Voor een kennis ben ik op zoek naar een simpel budget systeem, aangezien ik niet up to date ben van alle hardware componenten. vraag ik hier om advies.
Het systeem zal gebruikt worden voor een stichting, deze mensen doen niks anders dan browsen, tekstdocumentjes maken, een youtube / facebook filmpje kijken en het doen van de belastingaangifte.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor een stichting, deze mensen doen niks anders dan browsen, tekstdocumentjes maken, een youtube / facebook filmpje kijken en het doen van de belastingaangifte.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2 a 300 euro, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord, interne cd / dvd speler zijn aanwezig en worden gewoon overgezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
externe videokaart lijkt me niet van toepassing, ssd is niet noodzakelijk, een hardeschijf van 500 gb zal volstaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn geen wensen, het moet gewoon een simpele kast worden, hooguit een ingebouwde cardreader als het budget dit toelaat. Windows is aanwezig.
Ga je overklokken?
Nee
Zelf samengesteld:
Ik heb voor een ssd en een hardeschijf gekozen, Windows zal ik vanaf de ssd laten starten, bestanden etc kunnen dan op de 500gb schijf gedropt worden.
Wat vinden jullie ervan?
Voor een kennis ben ik op zoek naar een simpel budget systeem, aangezien ik niet up to date ben van alle hardware componenten. vraag ik hier om advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2 a 300 euro, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord, interne cd / dvd speler zijn aanwezig en worden gewoon overgezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
externe videokaart lijkt me niet van toepassing, ssd is niet noodzakelijk, een hardeschijf van 500 gb zal volstaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn geen wensen, het moet gewoon een simpele kast worden, hooguit een ingebouwde cardreader als het budget dit toelaat. Windows is aanwezig.
Ga je overklokken?
Nee
Zelf samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G530 Boxed | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST500DM002, 500GB | € 45,92 | € 45,92 |
| 1 | Antec VSK-3000E | € 20,- | € 20,- |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 63,95 | € 63,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 290,72 | |
Ik heb voor een ssd en een hardeschijf gekozen, Windows zal ik vanaf de ssd laten starten, bestanden etc kunnen dan op de 500gb schijf gedropt worden.
Wat vinden jullie ervan?
[ Voor 51% gewijzigd door bluewater op 23-02-2015 18:59 ]