Toon posts:

Overzichtelijke jaarkalender in verschillende kleuren op mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een overzicht in een online agenda vorm waarbij je in een scherm een compleet jaaroverzicht hebt in kleurtjes / categorieën zodat je snel een overzicht hebt van alles. Ik heb een MacBook en heb al diverse online agenda's geprobeerd maar elke keer als ik een jaaroverzicht view pak bagatelliseert hij het weer naar 1 kleur in iCal en als ik gewoon online kijk, kan ik weer geen jaaroverzicht view selecteren. Is er een app of online kalender die een mooi jaaroverzicht genereert. Ik wil daarin de vakanties, vrije dagen, project klanten van persoon X en project klanten van persoon Y en andere markeringen. Kan iemand mij hierbij helpen? Als ik op een verkeerd forum zit hoor ik het ook graag maar hoor graag waar ik het dan neer kan zetten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-09 22:57
Je kunt toch gewoon iCloud gebruiken? Kleuren per agenda zijn worden gewoon 1 op 1 over gezet naar de webversie en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan moet ik allemaal verschillende agenda's maken en bij het jaaroverzicht wordt alles geel en zie je de verschillende kleuren niet meer. Ik zoek een interactieve kalender die in 1 oogopslag weergeeft wat wel en niet vrij is en wat dan niet vrij is ook verschillende kleuren heeft zodat ik weet waaraan het bezet is. Snap je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zelf maak ik gebruik van Busycal. Zodra ik kies voor 'Year View' krijg ik een mooi jaaroverzicht in diverse kleurtjes.

In Buscycal heb ik meerdere agenda's aangemaakt. Zoals herinneringen, werk, verjaardagen etc..
Iedere agenda vanzelfsprekend een andere kleur.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H1ZHWKx.png

[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 24-02-2015 09:53 ]