Umbrah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:03:
En wat is het CPU lurkende proces nou precies? Dat een procesje geheugen gebruikt is an-sich overkoombaar... tevens: kijk eens naar de geavanceerde weergave, dit is vrij nutteloos. En wat is je definitie van "vrij traag"? En hoe verbind je normaal met internet? Wat voor netwerkconfiguratie heb je op het moment van het probleem? Blijft het zo als je ook bekabeld gaat? Ik neem aan dat je een atom gebaseerd systeempje het met een Intel IGP, maar heb je wel de laatste drivers? Wat zegt je anti-malware?
Excuses voor de onduidelijkheid, ik zal proberen zoveel mogelijk te beantwoorden:
1. De cpu lurkende processen zijn: Intel Proset en ''servicehost: lokale services''
2. vrij traag, lichte vastlopers in programmas, zelf google chrome opstarten heeft die moeite. Lastig om traag te defineren maar zeer merkbaar dat het trager is als normaal.
3. Normaal via de wifi, vaak wil dat niet en dan herstart ik het bij ''netwerkverbindingen'' dan pakt hij hem meestal in een keer. Momenteel zit ik aan de vaste kabel en is wifi uitgeschakeld.
4. Ik heb recentelijk alle drivers geupdate. Geen opmerkelijke zaken bij mijn anti-malware.
Hoe ik last heb van dit probleem: soms geen verbinding kunnen maken met wifi, erg slome laptop op sommige momenten. Ik vond het gewoon erg opmerkelijk dat het proces zoveel in beslag nam, misschien is het meer nieuwsgierigheid/ergernis dan een daadwerkelijk probleem.