Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Hallo.

Ik weet niet precies of het hier hoort maar valt volgens mij gewoon onder case modding.

Ik heb een corsair 500r aangeschaft zonder window. Ik wou perse deze kast maar omdat ik binnenin een roodzwart thema heb is het achteraf wel mooi dat je er in kan kijken.

Nou is mijn vraag:

Ik heb op internet veel mensen gezien die met een metaalsnijder een soort window erin maken. Raad je mij dit aan en kan ik dit ook laten doen. Hier wil ik best wel wat voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een dremel kopen of gewoon een decoupeerzaag gebruiken als je die hebt liggen.
Grof (wel zo netjes mogelijk natuurlijk) uitzagen/snijden en vervolgens afwerken met een vijl en een winkelhaak.Om te voorkomen dat je de verf beschadigt kun je het zijpaneel het beste beplakken met schilderstape.

Plexiglas kan je op maat bestellen bij bijvoorbeeld plexiglas.nl.

Dremel + benodigde accesoires: https://www.gamma.nl/asso...id%3db_product_b021447519

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:05
Zelf raad ik deze site aan: KLIK!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
Okee bedankt voor de uitleg. Kan ik dit ook laten doen. Wil graag dat het wel mooi wordt (ben niet zo zeker van mn eigen talent).

Zijn hier mensen voor die zich aanbieden? Evt mede-tweakers? Het mag wel wat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:58

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Deze heeft toch al een soort van mesh in de zijpaneel? pricewatch: Corsair Carbide 500R White

Op de witte variant zie je de side-panel, lijkt me sterk dat deze niet hetzelfde is voor de zwarte variant.
Kwestie van gaas eruit werken, plaatje plexi op maat maken en van binnen erin plakken met wat lijm uit een lijmpistool oid.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
Precies. Las ik ook net. Nog wel bedankt voor die site trouwens. Dit is prima zelf te doen. Scheelt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... je wist niet dat de case die je hebt aangeschaft al een mesh window had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
Nope. Komt omdat er een fan met ledlampje vaan gemonteerd zit.
Pagina: 1