Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soundbar om het geluid van mijn tv te verbeteren en om los muziek op te luisteren.

Wat is je budget?
Ik wil er rond de 100 euro voor uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard moet hij het geluid van de tv verbeteren. Ook willen wij hem gebruiken om muziek mee te luisteren, soms van youtube maar misschien ook streaming via bluetooth?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een heel rijtje gevonden maar ze zijn niet allemaal te beluisteren bij de Mediamarkt. Ik heb er 1 gehoord en was eigenlijk al verbaast dat daar zo'n geluid uit kwam dus ik gok dat de andere modellen die ik hieronder benoem een soortgelijk of beter geluid hebben.

philips htl2163/12 (HDMI 1.4-uitgang (ARC)) (voorkeur ivm HDMI aansluiting)

lg nb2540 (++ Goedkoper)
pricewatch: Sony HT-CT60BT (+- Goedkoper) (wel goede reviews)

peaq psb100bt-b (+- Goedkoper, Minder wattage)
AKAI TB35032S (-- duurder)
panasonic sc-htb8egk (-- geen sub)
AKAI tb34047 (-- geen sub)
pricewatch: Samsung HW-F350 (deze heb ik in de mediamarkt beluistert) (-- geen bluetooth)

Welke vragen heb je hier nog over?
De merken PEAQ en AKAI ken ik niet echt, de PEAQ werd direct al afgeraden door de verkoper van de Mediamarkt.
Extra opties die mij zeker een meerwaarde geven:
- Bluetooth
- NFC (wat kan ik daar mee???)
- Draadloze subwoofer (handig in gebruik maar dan moet het wel goed werken)
- Surround simulatie Woonkamer is 3 meter breed en 5 meter lang we zitten recht voor de tv, heeft dit dan nog nut?
- Ik heb een Toshiba tv dus zender zappen op de afstandsbediening van een samsung soundbar gaat niet werken zeker.
- Sommige modellen hebben geen SUB ga ik die echt missen? Het lijkt mij dat de kleine speakers van een soundbar nooit zo diep kunnen als een sub ook al is het niet een hele goede sub... Of klopt dit niet?
- De ene set is 60Watt RMS tegenover 120Watt RMS ga je die verdubbeling in continu vermogen merken?
- Kan je met alle sets het geluid door de TV heen verbinden? Ik bedoel als ik op mijn tv een Xbox360 aansluit komt het geluid dan via de tv ook naar de soundbar?
- Geluid wordt gestreamt vanaf een macbook, moeten we dan ook rekening houden met welk type bluetooth er gebruikt word?

[ Voor 3% gewijzigd door kaasaanfiets op 23-02-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Engineer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 15:43
Ben je dan uiteindelijk voor de philips gegaan of heb je toch voor een ander model gegaan? Zit namelijk ook hiervoor te kijken