Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnieronaldo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-12-2020
Hallo. Ik heb een vraag betreffende het aankomende gevecht tussen floyd mayweather en manny pacquiao. Zoals de meeste grote gevechten tegenwoordig, zal deze waarschijnlijk ook alleen via ppv te zien zijn. Is het mogelijk om ppv in nederland live te kijken? Zo ja, hoe en waar? Ik zou dit absoluut niet willen missen, aangezien dit een legendarisch sportmoment gaat worden, vergelijkbaar met muhammad ali vs joe frazier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als ik www.dailymail.co.uk/sport...riptions-cost-100-US.html mag geloven (geen idee, het was een Google-hit) dan wordt er in Europa nog geboden op wie (a $$$) het mag/zal uitzenden. Dus nog even wachten, denk ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Net iets over op tv geweest in DWDD, maar heb het niet kunnen kijken. Weet iemand of er iets over gezegd is? Ik zou heel graag deze wedstrijd in goede kwaliteit live zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Steigert schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:22:
Net iets over op tv geweest in DWDD, maar heb het niet kunnen kijken. Weet iemand of er iets over gezegd is? Ik zou heel graag deze wedstrijd in goede kwaliteit live zien!
Kan je terug kijken ;). Ze hadden over ik meen 100 euro of dollar 8)7 . Via HBO pay per view.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-04-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
@Hierboven.

Ik keek DWDD terug en hoorde het dus goed. € 100,- via HBO Pay per view.

Wat een bedrag zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
Vos schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:42:
[...]

Kan je terug kijken ;). Ze hadden over ik meen 100 euro of dollar 8)7 . Via HBO pay per view.
Nu zeg ik misschien iets heel raars hoor, maar in NL hebben we toch helemaal geen HBO PPV? Dus kunnen we dat hier ook niet kijken. Die 100 euro zou het probleem niet zijn, was er maar iemand om het aan te nemen en die wedstrijd hier uit te zenden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Ik heb geen idee, op tv hadden ze het over HBO ppv. Misschien kan het ook wel via internationale site?

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 23-04-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dit kan je hier echt niet legaal live kijken. En het was idd $100 bij HBO/Showtime in Amerika.
Die link in post #2 gaat naar een artikel van twee maanden geleden toen er nog in '200'+ landen op de rechten werd geboden (evenals de post zelf blijkbaar :+ ). Als er hier iemand de rechten had waren ze al weken met de promotie bezig ;) .
PPV bij dit soort wedstrijden gaat altijd richting dat bedrag, zo zie je maar hoe goedkoop het voetbal hier op tv is (en daarmee de clubs steeds verder achterop raken).

Hier een lijstje met landen waar het te zien is: Wikipedia: Floyd Mayweather, Jr. vs. Manny Pacquiao

[ Voor 100% gewijzigd door apis29 op 24-04-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:30
Er worden dus echt bedragen van $100 neergelegd voor een enkele wedstrijd? :o

Is dat dan alleen bij deze wedstrijd (die blijkbaar speciaal is), of komt zoiets vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
Arrne schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:29:

Is dat dan alleen bij deze wedstrijd (die blijkbaar speciaal is), of komt zoiets vaker voor?
Ja dat is alleen bij deze wedstrijd zo duur, hoewel je voor andere wedstrijden ook wel een paar tientjes kwijt kan zijn. Deze wedstrijd is de belangrijkste wedstrijd in enkele decennia. 2 waanzinnig getallenteerde boksers. Het is marketingpraat, maar de wedstrijd wordt ook wel de fight of the century genoemd. De laatste keer dat iemand die titel van stal haalde was voor de fight tussen Ali en Frazier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Er zijn zoveel pay-per-view evenementen die makkelijk meer dan een maand abo op eredivisie live oid kosten maar deze prijs is idd een nieuwe record:
The cost of the fight exceeds the previous peak — $64.95 for standard definition and $74.95 for high definition — for Mayweather’s 2013 fight against Canelo Alvarez. That price did little to dampen purchases.

The fight generated a boxing pay-per-view record of $152 million in revenue, from about 2.44 million buyers, exceeding the $139 million for Mayweather’s 2007 fight against Oscar De La Hoya, which had slightly more buyers.
http://www.nytimes.com/20...r-view-pricetag.html?_r=0
Elke UFC is een ook een pay-per-view evenement vlgns mij à ~$50 en zo'n beetje elk titelgevecht in het boksen. Voorafgaand aan het hoofdgevecht zijn er nog wel een stuk of vier andere gevechten dus het is op zich niet alleen voor 'maar' 1 wedstrijd.
1 miljoen kopers is (voor een redelijke topper) geen ongewoon aantal met uitschieters richting de 2+.

Ik zie dat je het in Belgie voor €10 kan kijken met een dag abo op BE.tv :D http://www.betv.be/fr/theme/sport (als ik het goed zie tenminste).

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 23-04-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04

Goedkoper dan een ticket, want die rijzen helemaal de pan uit met $3.500 dollar tot $250,000 USD. Ik mag hopen dat je wat gratis drankjes krijgt voor dat bedrag. :P
(Bron: wiki).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
apis29 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:42:

Elke UFC is een ook een pay-per-view evenement vlgns mij à ~$50 en zo'n beetje elk titelgevecht in het boksen. Voorafgaand aan het hoofdgevecht zijn er nog wel een stuk of vier andere gevechten dus het is op zich niet alleen voor 'maar' 1 wedstrijd.
1 miljoen kopers is (voor een redelijke topper) geen ongewoon aantal met uitschieters richting de 2+.
Dat klopt, ik heb PPV via de kabel, en heb ongeveer 50PPV kanalen. Als je naar een event schakelt dan krijg je een popup dat je moet betalen. Meeste UFC events zijn 59,95$. Wat vrienden van mij doen is met een stuk of 10 man kijken, en elke keer betaald iemand anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Megamind op 23-04-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelo16bo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 17:21
@Megamind: Vraagje, kan je dan ook het gevecht tussen Pacman en Mayweather kijken op de PPV die je hebt via de kabel?? en als dit zo is hoe heb je dat geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Jazeker, als ik hier kijk, dan staat het gevecht ertussen en gaat het $94,99 voor de HD versie kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:04
Weet iemand het exacte tijdstip (nederlandse tijd) wanneer Mayweather vs Pacquiao begint? Of is dit afhankelijk van de voorgaande matchen?

[ Voor 7% gewijzigd door botech op 28-04-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59

Deze is vrij hoog, maar 50 a 60 euro voor een avondje WWF is bijvoorbeeld vrij normaal. Bizar die prijzen maar dat soort evenementen is niet te vergelijken met hoe we dat hier in Europa doen. Kijk maar eens voor welke bedragen American Football kaartjes over de toonbank gaan, of honkbal... voor de prijzen van het kijken van 1 wedstrijd koop je in Nederland al bijna een seizoenskaart voor je favoriete voetbalclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:32:
Weet iemand het exacte tijdstip (nederlandse tijd) wanneer Mayweather vs Pacquiao begint? Of is dit afhankelijk van de voorgaande matchen?
The card begins at 9 p.m. ET, and the time Mayweather and Pacquiao are expected to enter the ring for their main-event fight is approximately 11:30 p.m. ET. The fight will be televised on pay-per-view through Showtime and HBO.

Aan de hand van bovenstaande neem ik aan dat het in Nederland op zondag omtrent 05:30 uur is dat de heren de ring instappen.

Edit:

Vond dit voor streams:

How to Watch Mayweather vs pacquiao Live Online for Free:

Well many sites will puting free live links to the fight on the day of the fights starting with undercard fights so you dont need to worry if no channels is showing the fight live in your country of residance. here are a few free streaming sites which might come handy on fight night.

rojadirecta.es (spanish site with loads of streaming links)
cricfree.tv (another dedicated streaming site which has its own streams for most of the major sports events)
totalSPORTEK.com (we will be putting collection of streaming links on fight night at totalsports)

Bron: www.totalsportek.com/boxing/tv-channels-showing-mayweather-vs-pacquiao-ppv-uk-usa/

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
En nu maar hopen dat het gevecht door zal gaan, men verwacht blijkbaar een beetje dat Mayweather zich gaat terugtrekken omdat hij weinig van zich laat horen. Normaal gesproken doet hij aan grootspraak etc voor een match, maar is nu opvallend stil en zou blijkbaar eigenlijk ook helemaal dit gevecht niet hebben gewild. Uiteraard wat suggestief en misschien wel gezegd om er een extra prikkel aan te geven, maar er staat voor beide flink wat op het spel en ego is toch wel het zwakste punt van Mayweather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

Wom

Dat was een uitspraak van Pacquiao zijn manager, dus zou daar niet te zwaar aan tillen. Mayweather heeft al gezegd dat bij een dergelijk affiche er geen extra ruchtbaarheid nodig was/is. Daar geef ik hem wel gelijk in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
*knip* dat is dus niet de bedoeling hier, zie Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 30-04-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:26
*knip* niet bij helpen.

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 30-04-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Je kan misschien unibet proberen, paar euro's opzetten en je kan live matches kijken, maar omdat het PPV is denk ik het niet.

*knip*

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 30-04-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Wom schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:35:
Dat was een uitspraak van Pacquiao zijn manager, dus zou daar niet te zwaar aan tillen. Mayweather heeft al gezegd dat bij een dergelijk affiche er geen extra ruchtbaarheid nodig was/is. Daar geef ik hem wel gelijk in.
Hij gedraagt zich normaal gesproken altijd als een arrogante klootzak, waarom dan nu ineens niet meer? En waarom zou ik juist aan de uitspraak van een manager niet zwaar mogen tillen? Die staan toch het dichtst op het vuur... ik gaf al aan dat het ook gewoon prikkels kunnen zijn, maar het past wel in het gedrag van Mayweather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ben met je eens dat Mayweather normaal gezien vocaal wat meer aanwezig is, maar heb altijd het idee dat het in zijn geval vooral veel media attentie te creeren zodat hij met nog grotere stapels geld op instagram kan showen.

En die manager heeft er verder totaal geen baat bij dan Mayweather wat uit de tent te lokken. In deze fase is niks onbewust naar mijn idee. Maar ik kan er naast zitten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 14:29
UK - £19.95 on Sky Sports (£24.95 if you buy on the night)
United States - $100 (£64.90) on Showtime and HBO
Australia - A$59.95 (£31.31) on Main Event
Austria - €20 (£14.41 ) on Sky Select
Canada - CAD$94.99 (£51.40) on Shaw
Colombia - free on RCN
China - free on CCTV5
Denmark - 499kr (£38.75) on Viasat
Dubai - free on DU
Finland - €49.9 (£35.95) on Viasat
France - free on MCS
Germany - €20 (£14.41 ) on Sky
Mexico - free on Televisa and Azteca
New Zealand - NZ$49.99 (£25) on Sky Arena
Norway - 499kr (£38.75) on Viasat
Philippines - free with a slight delay or P2,500 (£35.50) live
Singapore - SGD$39.90 (£19.57) on StarHub TV
South Africa - free on SuperSport
Spain - €12 (£8.65) on Taquilla PPV and Marca
Sweden - 499kr (£38.75) on Viasat
Thailand - free on Channel7
United Arab Emirates - Dh125 (£21.98) on OSN Box Office
Bron met meer informatie

In de ene land gratis en in de andere land 100 dollar. Logisch toch? :+

Gewoon kijken via de satelliet op de iets minder legale manier :X

Edit:
Ik zie dat veel Europese landen de wedstrijd op een basiskanaal/sportzender uitzenden.
De Turkse zender KanalTürk gaat het ook uitzenden, en je kunt de zender kostenloos en legaal live via hun website bekijken: http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin

[ Voor 12% gewijzigd door ShakerNL op 01-05-2015 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
@ShakerNL

Als die link tijdens het gevecht werkt dan ben ik je enorm dankbaar !
Zonde dat nergens in Nederland het gevecht word uit gezonden, ik en wat vrienden hebben er wel wat euro's voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Me 2. Ga die stream in de gaten houden... Wanneer/hoe laat is het eigenlijk in NL tijd?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

LuNaTiC schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 19:23:
Me 2. Ga die stream in de gaten houden... Wanneer/hoe laat is het eigenlijk in NL tijd?
Rond half zes zondagochtend is de verwachting. Ligt ook aan de voorgaande partijen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
LuNaTiC schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 19:23:
Volgens die zender begint het vanaf 04:00 uur lokale tijd, dus 03:00 uur in Nederland.

Ik blijf het raar vinden dat de ene land de wedstrijd in een basiszender stopt en in sommige landen je flink kunt dokken om de wedstrijd te zien. Maarja, ik volg het ook niet en weet ook niet wie die mensen zijn die gaan boksen. Maar het schijnt dus een belangrijk wedstrijd te zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie het live kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hier hebben ze het over 6 uur 's ochtends:

http://www.nrc.nl/nieuws/...-century-hoezo-eigenlijk/

en kun je ook wat meer lezen over wie het zijn en waarom het een belangrijke wedstrijd is ;)

Voor voetbalfans is het een beetje alsof Messi vs Ronaldo 1 op 1 een wedstrijdje doen, of Kobe Bryant tegen James LeBron, dit is Sampras vs Agassi, Federer vs Nadal that never happened ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik wil vannacht graag deze fight zien en wil hier ook voor betalen, maar ik kan werkelijk nergens op google vinden hoe.

Weet een van jullie hoe je legaal in NL deze wedstrijd kan zien (thuis)?Ik heb een ps4, chromecast en een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Online kijken gaat best lastig worden vrees ik. Zie http://www.marketwatch.co...er-vs-pacquiao-2015-04-29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Misschien is dit een interessant topic voor je: pay per view (boksen) :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShakerNL schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 04:12:
[...]

Bron met meer informatie

In de ene land gratis en in de andere land 100 dollar. Logisch toch? :+

Gewoon kijken via de satelliet op de iets minder legale manier :X

Edit:
Ik zie dat veel Europese landen de wedstrijd op een basiskanaal/sportzender uitzenden.
De Turkse zender KanalTürk gaat het ook uitzenden, en je kunt de zender kostenloos en legaal live via hun website bekijken: http://www.kanalturk.com.tr/canli-yayin
Bedankt is er ook een legale engelse versie beschikbaar.. of zijn er geen boksgoden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:10
[...]

Edit:
Heb je een lijstje van die landen/zenders? Misschien dat ze te vinden zijn ergens op de Astra1 of Astra3 satelliet :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:04
Voor de mensen die in Belgie wonen: hier kan je een dagpas (24 uur) kopen voor 9,99 euro en dan kan je kijken op PC of tablet/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik begreep dat er in Rotterdam een bijeenkomst was met paar 100 man om live te kijken. Die is uitverkocht, maar dat betekent wel dat er een lijntje richting NL loopt ;) Dat is echt geen prive verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Ben nog wel benieuwd of er een mogelijkheid is die ppv hier in Nederland te bestellen, en dan op fatsoenlijke kwaliteit te bekijken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
Er is geen Nederlandse zender die het uitzendt...

Wel is er blijkbaar een hotel in Rotterdam (https://www.facebook.com/maypacRotterdam) en een sportschool in Rijswijk (http://boksen.nl/ook-bij-...ht-van-de-eeuw-te-volgen/) die het uitzenden.

Hoe? Geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik hoorde ergens door de wandelgangen vandaag dat sports cafe leidseplein in Amsterdam het uit zou zenden, maar gezien het tijdstip, geloof ik dat niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Bart schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:52:
Er is geen Nederlandse zender die het uitzendt...

Wel is er blijkbaar een hotel in Rotterdam (https://www.facebook.com/maypacRotterdam) en een sportschool in Rijswijk (http://boksen.nl/ook-bij-...ht-van-de-eeuw-te-volgen/) die het uitzenden.

Hoe? Geen idee :)
Via de Schotel evt.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
ik heb nog niets kunnen vinden in het legale circuit.. in t andere overigens ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:32
+ fake dreambox & cardsharing ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
[...]

Edit:
Deze is dus in ieder geval zeker, goede beeldkwaliteit ook. Staat een mooie banner op de site voor 04.00 uur en onderin staat het ook in het programma. Hoop tzt nog wel een mooie Engelse stream te vinden, maar dit vind ik al heel wat.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

iemand misschien een idee of dit op digitale TV kanalen te bekijken is?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Die turkse site kan de belangstelling nevernooit aan als er ineens 100k europeanen proberen te kijken, but there's always hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 21:23:
Die turkse site kan de belangstelling nevernooit aan als er ineens 100k europeanen proberen te kijken, but there's always hope
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de Turkse site hem niet gaat worden of ze moeten per ongeluk toch streamen, op de site staat nadrukkelijk vermeld dat deze wedstijd niet via het internet wordt aangeboden.
Lijkt me handig om een backup link achter de hand te houden of proberen via de schotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
In Rotterdam is er plek voor 200 mensen bij cafe Number 14 op de coolsingel bij het stadhuis, reserveren kan niet, dus je kan zeker naar binnen als je op tijd bent. Kosten zijn €5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
*knip* Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 172% gewijzigd door gambieter op 03-05-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:27
*knip* Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 03-05-2015 01:10 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-05-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
knip is malicious, and Chrome has blocked it.

:+

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 03-05-2015 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-05-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
nvm

[ Voor 114% gewijzigd door KngfCnns op 03-05-2015 00:54 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
nvm

[ Voor 94% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-05-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

enig idee waar ik de partij kan kijken ?
kan geen enkele live stream vinden of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
I dont mean to be rude... maar ik zou de thread even doornemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, GEEN illegale streams noemen.

Leesvoer: Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 03-05-2015 01:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Is een (officiele uiteraard) stream waar ik netjes voor betaal maar eigenlijk illegaal is omdat ik een VPN gebruik ook een illegale stream voor jullie regels gambieter?

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-05-2015 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yep, omdat je waarschijnlijk een land- of andere restrictie omzeilt. Zelfde met Netflix e.d., wat je thuis doet moet je zelf weten, maar niet hier bespreken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Prima, maar er zitten hier ook gewoon belgen die geen landrestrictie hoeven te omzeilen, dus het onbespreekbaar maken van die optie zou erg jammer zijn, wat is je oordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan mogen ze de link noemen maar geen enkele aanwijzing om hoe restricties te omzeilen. Zo moeilijk is het toch niet? Gewoon niet de grenzen opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
EDIT

Bij deze: http://www.betvgo.be

Frans realtime dubbing is wel VERSCHRIKKELIJK

[ Voor 41% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-05-2015 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBrian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-04-2022
Maar is het gewoon mogelijk om morgen ochtend de herhaling te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die doen het namelijk niet die hier staan. Daarom vroeg ik het juist he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nergens aangekondigd in nederland, zal uiteraard wel op illegale plekken verschijnen binnen half uurtje na de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Haha jezus christus. Wat een overspannen gedoe weer. Voor die paar boksfans, die NL rijk is, laat staan GoT, die deze wedstrijd graag live zouden willen volgen, en speciaal door om 6 uur op te staan. Voor een stream die verder NIET legaal te verkrijgen is tegen betaling, al zouden ze willen.

Goed bezig d:)b echt.

echt voor een eenmalige wedstrijd. Die iedereen anders de volgende dag downloadt. Geen zender die hem op korte termijn gaat uitzenden. GoT, het braafste jongetje van de klas. Ja, ik had hem ws ook verwijderd in mn begintijd van mijn moderatorschap, maar met een beetje ervaring en fingerspitzgefuhl? Bitch please.

[ Voor 33% gewijzigd door LuNaTiC op 03-05-2015 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Joh, doe niet zo opgefokt, dat mag men in de ring doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zit hier nou overspannen te doen ?
Vele vragen er naar en zeker op meerdere topics, dus wie ben jij om zo te reageren ?

zo moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
Bart schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:04:
[...]
Heb je een lijstje van die landen/zenders? Misschien dat ze te vinden zijn ergens op de Astra1 of Astra3 satelliet :)
Ze worden wel uitgezonden, maar je moet ten minste een basisabonnement op de aanbieder van die zenders hebben om ze te kunnen bekijken.

Op de Astra 1 (19,2° oost) wordt het uitgezonden op de Franse zender "Ma Chaine Sport (HD)"
Op Hotbird (13° oost) wordt het uitgezonden op de Poolse zenders "TVP 1" en "TVP Sport"
Op Thor/Intelsat (1° west) wordt het uitgezonden o.a. op de Roemeense zender "Pro TV"
Op Eutelsat (7° west) wordt het uitgezonden op de Turkse zender "KanalTürk" welke ook een gratis livestream op hun website heeft.

Deze zenders zijn allemaal wel gecodeerd, maar niet in een premiumpakket of een Pay Per View zender. Ik denk ook niet dat er een kanaal zal zijn die het ongecodeerd zal uitzenden (heel misschien Channel One Russia op Hotbird 13° oost, maar dat betwijfel ik.) Als je als satellietgebruiker geluk hebt zou je misschien zelfs een ongecodeerde feed te pakken kunnen krijgen waar het gevecht op wordt uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShakerNL
LuNaTiC schreef op zondag 03 mei 2015 @ 01:44:
Haha jezus christus. Wat een overspannen gedoe weer. Voor die paar boksfans, die NL rijk is, laat staan GoT, die deze wedstrijd graag live zouden willen volgen, en speciaal door om 6 uur op te staan. Voor een stream die verder NIET legaal te verkrijgen is tegen betaling, al zouden ze willen.

Goed bezig d:)b echt.

echt voor een eenmalige wedstrijd. Die iedereen anders de volgende dag downloadt. Geen zender die hem op korte termijn gaat uitzenden. GoT, het braafste jongetje van de klas. Ja, ik had hem ws ook verwijderd in mn begintijd van mijn moderatorschap, maar met een beetje ervaring en fingerspitzgefuhl? Bitch please.
Het gaat er om dat het illegaal is om zulke links op dit forum te delen. Om problemen te voorkomen moeten ze verwijderd worden. Ik zou ook wel kunnen uitleggen hoe mensen illegaal naar de zenders kunnen kijken of aan een stream kunnen komen, maar daar heb je andere fora voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Sorry Gambieter. Maar even los van de vorm boven (goed, kan wat agressief overkomen, heeft z;n redenen, zal ik verder niet op ingaan).

Even de feiten:

• Het gaat hier om een bokswedstrijd die niet wordt uitgezonden door een betaalde NL livestream
• Zelfs niet dat dit (binnenkort) wordt uitgezonden op nationale tv
• Door het geven van een stream (legaal, dan 'illegaal', en 'illegaal' tussen aanhalingstekens, omdat er geen legale stream beschikbaar is)
• kunnen we dan wel spreken van een illegale stream?
• gaan we keihard in de letter van de policy hier een bokswedstrijd verbieden via een stream? Straks is de wedstrijd op youtube te vinden, voor iedereen. Dit is geenszins vergelijkbaar met een evenement dat we hier wel simpel kunnen verkrijgen, en al helemaal niet met playboyplaatjes die alleen te verkrijgen zijn door het blad te kopen?
• alleen al het geringe aantal mensen wat hier om vraagt; ik weet, dit moet niet per se een zwaarwegend argument zijn, maar op z'n minst een verzachtend argument.
ShakerNL schreef op zondag 03 mei 2015 @ 02:12:
[...]

Het gaat er om dat het illegaal is om zulke links op dit forum te delen. Om problemen te voorkomen moeten ze verwijderd worden. Ik zou ook wel kunnen uitleggen hoe mensen illegaal naar de zenders kunnen kijken of aan een stream kunnen komen, maar daar heb je andere fora voor.
Sorry, maar ik ben bijna 10 jaar moderator + admin in GC op GoT geweest. Ik weet wel hoe dit soort argumenten werken. Dit is overigens geen 'argument from authority', sterker nog, ik heb bovenstaande redenatie zeer waarschijnlijk letterlijk gebruikt. En je hebt zelfs in de letter nog gelijk, maar je moet af en toe een beroep doen om fingerspitzgefühl. De jaren dat ik hier op GoT heb doorgebracht, lijkt me dit een overduidelijk geval.

echt serieus, het is het verschil tussen een aantal modbreaks hier, en een paar linkjes naar *mogelijke* livestreams, waar een zeer klein handjevol boksfans *eventueel* mee geholpen zouden worden, zonder dat GoT ook maar op de een of andere manier in de problemen zouden zijn geholpen. Serieus, wat denk je dan, dat HBO, of de MGM een claim in zal dienen.

[ Voor 36% gewijzigd door LuNaTiC op 03-05-2015 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Groep X brengt zijn CD niet uit in NL, toestaan? Film Y of aflevering van serie Z? Waar trek je de lijn, toestaan als jij het belangrijk vind? Linken naar legale streams van andere landen mag gewoon, alleen het bespreken van hoe de (land)restricties omzeilt worden niet. Dat wordt ook met Netflix e.d. gedaan. De keuze van de licentiehoudet om het niet in NL aan te bieden maakt het ontwijken van de restricties niet opeens legaal.

En vergeet niet: Google indexeert razendsnel Dus oplossingen hier gegeven zulen snel in de zoekresultaten staan, en gelinkt aan Tweakers. Genoeg reden om ze wel weg te halen. En dan hebben we het nog niet eens over de problemen met trojans, virussen bij bepaalde links :)

Verder hoop ik dat je iets werkends zult vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 03-05-2015 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

No problem!

linken naar FOK! mag gelukkig nog steeds op dit forum.

http://forum.fok.nl/topic/2217678/1/25

(om maar even de absurditeit hier aan te geven).

(alhoewel, je weet nooit, bovenstaande link kan nog weggeëdit worden, en dat zal veel zeggen).

Weltterusten, iedereen veel plezier met het gevecht (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Het blijkt dat men in kroatie gratis kan kijken bij dnevnik, jammer dat het hier zo moeilijk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Duurde even maar nu gaat het beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Kan de herhaling ergens gekeken worden?

Ik ben als de dood om te gaan googlen en de uitslag tegen te komen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Mx. Alba op 06-05-2015 14:04 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
*knip* Voor commentaar op het moderatiebeleid is er het Terugkoppelingstopic en/of DM naar de moderator(s) in kwestie.

[ Voor 83% gewijzigd door Mx. Alba op 06-05-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Jongens, dit is een discussie over boksen, geen live bokswedstrijd; hou het een beetje op niveau. Als je elkaar wil aanvallen, doe dat dan in de ring maar niet hier.

Uitleg geven over of linken naar (uitleg over) illegale zaken is op GoT niet toegestaan. Zelf ben ik ook een fervent tegenstander van de geografische restricties die allerlei content providers (willen) opleggen, maar feit is en blijft dat die restricties er nou eenmaal zijn en Tweakers wenst zich verre te houden van omzeiling ervan.

Omdat het voor de moderators (die immers maar vrijwilligers zijn) niet mogelijk is om na te gaan welke content in Nederland wel beschikbaar is, wellicht ooit zal komen, of nooit beschikbaar komt, is het dus ook niet te doen om een schifting te maken tussen "legitieme" illegale bronnen en "niet legitieme". De regel is dus heel duidelijk: gewoon NIET doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 06-05-2015 14:07 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1