M'n pc is toch aan een upgrade toe en is te groot voor het vliegtuig, dus begin ik uit te kijken naar 'n laptop. Een goede.
Het probleem is dat je bij gamelaptops een gigantische smak geld lijkt te betalen voor het merk en de blinkenlights. Iets als een GTX980M-level kaart, 12+ GB, goede CPU en een SSD vind je in een desktop voor een aanvaardbare prijs, maar in een gamelaptop ben je ineens €2K kwijt.
In het beste geval.
Je hebt er ook die door elfen bij maanlicht geassembleerd zijn en dus €4K kosten.
Ik heb weet van Asus, MSI, Alienware en Razer. En blijkbaar maakt Lenovo ook gamelaptops, maar die aprilvis kan naar de maan lopen. De rest zijn allemaal dure merken en je betaalt zeker extra voor het logo.
Dus mijn vraag is niet zozeer "wat voor laptop zoek ik" maar "hoe kan ik de prijs naar beneden krijgen...?".
Merci.
In het beste geval.

Ik heb weet van Asus, MSI, Alienware en Razer. En blijkbaar maakt Lenovo ook gamelaptops, maar die aprilvis kan naar de maan lopen. De rest zijn allemaal dure merken en je betaalt zeker extra voor het logo.
Dus mijn vraag is niet zozeer "wat voor laptop zoek ik" maar "hoe kan ik de prijs naar beneden krijgen...?".
Merci.