ASUS_Transformer_Book_Flip_TP500LA gele waas

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassieboy1990
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 17:32
Hoi,

Ik heb een Asus transformer Book flip TP500LA. Hij is ongeveer een 5 maanden oud. Sinds een maand of twee heb ik het probleem dat wanneer hij opstart, hij goede kleuren geeft en na 2 minuten verspringt het op een gele waas als achtergrond. Het valt bijna niet op maar als je naar witte achtergronden kijkt zie je niet perfect wit.

Ik heb de instellingen van 'Visualffects' al aangepast ook heb ik de resolutie aangepast. Zelf denk ik dat het aan de connectoren naar het scherm ligt, maar wat denkt Tweakers? Ik heb gegoogeld, maar nergens komt een antwoord uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:14
Beetje lastig beoordelen vanaf hier natuurlijk..
Ik heb zelf een Asus Transformer TF101 ooit eens gehad. Uiteindelijk stopte het display bij mij helemaal (*alles op zwart) vervolgens getest met een HDMI kabel eraan (die tablet had nog micro-hdmi out) en daar werkte het beeld wel goed.

Wat je kan proberen is dus een extern schermpje aan te sluiten om te kijken of dat wel naar wens werkt.
Als dat wel goed beeld weergeeft lijkt het me inderdaad een connector ding. Overigens zou ik gewoon je garantie claimen voordat je verder iets hardwarematig gaat doen. (ik heb de mijne destijds open geschroefd omdat ik toch al buiten de garantie zat maar helaas zonder resultaat)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassieboy1990
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 17:32
Ja snap ik! Screenshots of zo werken inderdaad ook niet ;-) Ik zal de laptop is meenemen naar een vriend en dit controleren. Ik heb Cool blue al gemaild, maar zelf openen wil ik nog niet inderdaad vanwege de garantie!

Thanks voor je input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 20:39
Hey, Ik heb een asus tp500LN en wil graag ram upgraden.

Maar als je backcover loshaal zie ik maar 1 slot, kan het zijn dat de tweede onder de moederbord zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:10

br00ky

Moderator Harde Waren
acreed166 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:58:
Hey, Ik heb een asus tp500LN en wil graag ram upgraden.
Dat heeft helemaal niks met dit topic te maken. Je loopt hier inmiddels 5 jaar rond, dan zou je onderhand moeten weten hoe het hier werkt :).

Open je eigen topic, leg goed uit wat het probleem is, wat je al geprobeerd hebt, eventueel ondersteund met een foto. Dan pas kan je goede hulp verwachten.

Dit topic is gesloten.