Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaytonaV2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 08:18
Sinds een paar dagen nu crasht mijn videokaart wel eens en krijg ik een grijs scherm met strepen in.
Volgens wat ik al gelezen heb is dit een probleem met het vram?
Heb als een aantal maanden ook vreselijke coil whine als ik een benchmark draai of als een spel aan het laden is maar tijdens het spelen is dit wel weg.

Hij doet dit als ik games speel en zelfs al 1x toen ik gewoon op youtube video's aan het kijken was.
De videokaart is nog onder garantie maar het bedrijf waar ik hem gekocht heb is failliet dus krijg ik dan nog via club3d garantie?

Weten jullie misschien een oplossing voor dit probleem ipv de kaart RMA te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Weten jullie misschien een oplossing voor dit probleem ipv de kaart RMA te sturen?"
Als je nog garantie hebt moet je uiteraard niet zelf gaan hobbyen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaytonaV2
nee maar ik bedoelde dat het misschien iets anders kon zijn dat dit veroorzaakte en dat ik het daarmee kon oplossen.

Zal Club3D maar een mailen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaytonaV2
juist een leuke mail gehad van Club3D...

ze zeggen dit in hun mail: "de service kosten deze zijn 20 euro, Club 3D heeft het product niet aan je verkocht, de garantie afhandeling vind plaats aan de verkopende partij."

Wat er dus op neerkomt dat ik geen garantie heb en lekker kan gaan betalen voor een RMA?
Dit heb ik nog nooit gehad met een RMA waar garantie is dat ik iets moest betalen behalve de verzendkosten om het naar hun op te sturen. Ik heb bijna altijd mijn producten teruggestuurd naar Corsair,Kingston etc en nooit zoiets gehoord.

Iemand enige ervaring of uitleg waarom dit is? of proberen ze me gewoon wat geld af te luizen?

[ Voor 8% gewijzigd door DaytonaV2 op 23-02-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:51
Je hebt garantie waar je de kaart gekocht hebt, je moet hem dus opsturen/wegbrengen naar de winkel waar je de kaart gekocht hebt.

Dus precies wat Club3D aangeeft.

edit: ik lees te snel, die toko is failliet. Da's vervelend. Dan moet je van hun optie maar gebruik maken. Want ze zijn je niks verplicht.

[ Voor 42% gewijzigd door LordSinclair op 23-02-2015 14:39 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Welke winkel is het? Is er geen andere partij die de RMA afhandelt?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 16:37
-The_Mask- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:42:
Welke winkel is het? Is er geen andere partij die de RMA afhandelt?
Die is dus falliet. Alsnog heel raar, merken als EVGA zeggen zelfs dat je het altijd direct naar hun moet studeren, en Club3D wil er geld voor zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 15:50
Maar een andere partij kan de garantie afhandeling overgenomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:39
Je kunt nog kijken of Club3D aan coulance doet ivm het faillisement van de originele verkoper. Dan zou je een mailtje kunnen sturen van "Helaas is de verkopende partij failliet, hier is m'n aankoopbewijs (kopietje bijvoegen als het kan), wat kunnen we hiermee doen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaytonaV2
Dat is dus wat gedaan had. Ik heb een mail gestuurd naar Club3D en hierin vermeld dat het bedrijf failliet is en het aankoopbewijs erbij gevoegd. Daarop hebben ze gezegd dat ik 20 euro serivce kosten moet betalen omdat dit normaal door de verkopende partij betaald zou worden aan hun.

Het Hoofdbedrijf was failliet gegaan en daardoor is ook de winkel waar ik het gekocht had failliet gegaan en ze hebben niemand gevonden die het wou overnemen dus ik denk niet dat er iemand de garantie afhandeling overgenomen heeft. Het was ook maar een kleine winkel hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Elke vorm van garantie vanaf de fabriek is dan 100% coulance, dus ik zou dan de 20 euro maar betalen. Je hebt nu geen recht meer op gratis garantie zonder verkopende partij.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaytonaV2
Dit heb ik teruggehad van Club3D:

"Club 3D verkoopt zijn producten via distribiteurs en dealers, deze dealers rekenen een opslag zodat ze de service afhandeling kunnen laten plaats vinden,
Wij hebben afspraken met onze distribiteurs, niet met individuele partijen.
Om de garantie verder voor je af te handelen aangezien jouw dealer er niet meer is berekenen wij deze service kosten.
Dat is bij bedrijf verschillend, sommige bedrijven kiezen er voor de garantie rechtstreeks te verkopen en de garantie zelf af te handelen."

Dus ik denk dat ik het bedrag maar ga betalen. Ze doen dus zelf geen reparaties veronderstel ik.
Pagina: 1