retro stuf over

Pagina: 1
Acties:
  • 1.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
ik heb het een en ander aan retro hardware over, wat gevaarlijk dicht naast de kliko ligt.
Nu weet ik dat er hier diverse retro liefhebbers rondhobbelen die nog wel wat van dit mooie spul willen hebben voordat ik het uit mijn handen laat vallen. Via v&a wil het echter niet echt lukken, is er hier ergens een topic waar ik dit onder de aandacht kan brengen.

(ik hoef er niks voor te hebben uiteraard)

Denk b.v. aan oude sdram dimms voor laptops, singlecore processors, ide materialen, agp kaarten en dat soort dingen.

Ik doe er liever iemand een plezier mee dan zomaar wegmikken...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:22

QinX

Shai-Hulud

Daar hebben wij een speciale sectie voor op Tweakers
http://tweakers.net/aanbod/

Ik denk dat je daar meer succes hebt dan in het Casemodding subforum.

Edit:
So, ik moet even leren lezen, excuses je had het al geprobeerd in de V&A :P

[ Voor 21% gewijzigd door QinX op 23-02-2015 10:30 ]

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn aantal van die inzamelacties geweest om PC's te bouwen voor de minder bedeelde mensen, geen idee of daar nu nog een actie van loopt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

AzzKickah

06-CENSORED

Heb je oude toetsenborden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt het ook altijd nog eens posten in Het grote hardware ruiltopic - deel 16 / XVI / 10000
al is dat topic lang niet meer zo actief als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
SinergyX schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:31:
Er zijn aantal van die inzamelacties geweest om PC's te bouwen voor de minder bedeelde mensen, geen idee of daar nu nog een actie van loopt?
Ik ben 1 van die mensen ( Computers voor minima: Computers voor minima. ), echter singlecoreprocessors, sdram en dat soort gesnor ga ik dus niet gebruiken..
Beetje basic pc draait toch een dualcore, 2 GB en is niet compatible met agp. :p
TERW_DAN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:48:
Je kunt het ook altijd nog eens posten in Het grote hardware ruiltopic - deel 16 / XVI / 10000
al is dat topic lang niet meer zo actief als vroeger.
Daar ben ik een beetje gestopt aangezien de meeste retro aanbieden en een ssd zoeken...

[ Voor 24% gewijzigd door mveijden op 23-02-2015 11:17 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

mveijden schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:02:
Daar ben ik een beetje gestopt aangezien de meeste retro aanbieden en een ssd zoeken...
Dat is helaas waar, het is niet meer het topic zoals het ooit in den beginnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Ik verwerk wel vrijwel alle electronica als hobby, maar dit lijkt me net iets te ver om interessant te zijn.
En met verzendkosten is het interessante er meestal ook van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
IceTeaGX schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:28:
Ik verwerk wel vrijwel alle electronica als hobby, maar dit lijkt me net iets te ver om interessant te zijn.
En met verzendkosten is het interessante er meestal ook van af.
Hangt ervanaf. Onder de 10 kilo is € 6,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Of 5,75 via DHL (hoewel die wel ietsje langzamer zijn in mijn ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Dit is toch wel een classic jongens, ik heb geeneens spullen om hem te testen zo oud. :p

http://www.ebay.com/itm/M...G100A-4-CPQ-/170408825577

Edit: Niet mijn account daar overigens, ik ben te lui om een foto te maken...

[ Voor 18% gewijzigd door mveijden op 23-02-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
Maak daar België van en je zit aan een 12 euro, in het beste geval 7.5 via kiala.
Of verstuur het naar een Nederlands kialapunt vlak bij de grens en het is 4 euro, maar dan moet ik er nog om rijden (niet heel ver, maar dan is de 3.5 euro voor die paar kilometer over de grens toch nog net interessanter)

Dat blijft toch vrij veel om er in het beste geval een koffietafel van te maken. Alles is ook wel afhankelijk van het volume natuurlijk. Als je een grote doos vol kunt steken met 10 kilo (max kiala) en zo verzenden of als we over echt grote volumes spreken (lees bestelbusje vol) wil ik al een eindje rijden.
Dan kan ik met het nodige schroot wel wat kosten recupereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Gaat niet gebeuren zo natuurlijk, dan gaat het naar de stort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik weet niet of de lokale mods het goed vinden, maar misschien dat je de beschikbare hardware in Show je retro game pc! onder de aandacht kan brengen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
Meestal ga ik voor defecte hardware, maar als het anders weggegooid wordt probeer ik het vaak nog te redden. Maar de kosten van verzenden en/of ophalen moeten daarbij binnen de perken blijven.

Ik gebruik het overbodige ijzer (cases en covers van CD's enzo) om een beetje de kosten dekken, maar tegen 15 cent per kilo, stelt dat meestal niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Raven schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:02:
Ik weet niet of de lokale mods het goed vinden, maar misschien dat je de beschikbare hardware in Show je retro game pc! onder de aandacht kan brengen?
Eens horen of dat mag. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hierboven ook al gevraagd is, heb je geen oude ( =mechanische) toetsenborden? Die wil iedereen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

Zit er toevallig nog retro spul van Asus tussen? :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:20:
Zoals hierboven ook al gevraagd is, heb je geen oude ( =mechanische) toetsenborden? Die wil iedereen wel.
Nope...
l3p schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:23:
Zit er toevallig nog retro spul van Asus tussen? :)
Iets van AGP wel volgens mij...

http://www.computex.ws/?lt=Product&idcat=27&prod=460
Originele koeler is bij mij verwijderd en een fannless zalman blok van 1 kilo ofzo erop. :p
Whopping 64 MB ram en 2 DVI poorten!

Trouwens ander pareltje uit de collectie:
nieuws: Guillemot Maxi Gamer Xentor 32 review
Geeft bij mij wel strepen maar of dat de kaart gaar is of de software te zwaar weet ik niet...

[ Voor 66% gewijzigd door mveijden op 23-02-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
V&A aangeboden: Doosje oude prut

Gaat deze week weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mooi, hier kan een slotje op, want V&A en het forum houden we zoveel mogelijk gescheiden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.