Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakersssssss,

Heb een leuke Game/HT PC die door GamePC.nl in elkaar geflanst is.
Allemaal hartstikke leuk maar ik heb wel een probleempje.

Heel af & toe 1/8 keer wil hij een complete vastloper krijgen waarbij geluid begint te haperen en herhalen, heel irritant als je in een film zit en het geluid redelijk volume heeft....Schrik me kapot.
Dit meestal met programma's als Netflix of zijn minder legale broer Chips time maar dan anders en het installeren/downloaden van Games.

Heb garantie of ieder geval ''had'' garantie... opgestuurd geweest naar de dealer op duurtest gehad en uiteraard niks gevonden of geen problemen gehad.
Nu vroegen ze of ik een memtest wilde doen, allemaal hartstikke leuk maar ik speel games en kijk films... ik ben geen ICT deskundige en heb hier geen tijd of zin in.
Iemand advies?

:) :) :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Gelukkig kunnen we precies zien wat voor "een leuke Game/HT PC die door GamePC.nl in elkaar is geflanst" jij hebt.
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:48:

Nu vroegen ze of ik een memtest wilde doen, allemaal hartstikke leuk maar ik speel games en kijk films... ik ben geen ICT deskundige en heb hier geen tijd of zin in.
Iemand advies?
Verder is dit niet helemaal de juiste instelling hier. Ik ga je nu al op een briefje geven dat het advies vooral zal bestaan uit dingen die je toch echt zelf moet doen...

Sterker nog, begin eerst maar eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

[ Voor 75% gewijzigd door br00ky op 23-02-2015 09:55 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, mijn advies is dan inderdaad om een (al dan niet relatief) professional in de arm te nemen, die heeft wel zin en tijd om naar jouw probleem te kijken. Wel wil hij/zij daar waarschijnlijk wat geld voor hebben, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan je alle gegevens geven Br00ky maar ik wilde eerst weten waar ik het moest zoeken.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder lijstje met componenten en wat je zelf al hebt gedaan (zie troubleshooter) kan het alles zijn.

Daarnaast heb je 2 jaar garantie, dus ik zie niet in waarom je weer terug zou gaan ;).

[ Voor 30% gewijzigd door br00ky op 23-02-2015 10:37 ]