Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig met kiezen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hulp nodig met kiezen. Ik zoek een laptop voor school werk en eventueel wat gamen.
Na lang zoeken kom ik op deze twee laptops. De ene heeft een geforce 840m en de andere een Radeon HD8750M. Ver schil zit hem in de processoren.

pricewatch: Acer Aspire E5-572G-59XT

pricewatch: Acer Aspire V5 8555121TAKK

Zou graag advies willen.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik zou ze allebei niet kiezen want Acer heeft nog steeds een slechte reputatie m.b.t. bouwkwaliteit, en al helemaal als je hem veel mee gaat nemen. Verder zou ik voor een Intel CPU gaan en niet voor een AMD CPU. Dat is alle hulp die ik je kan bieden zo 1-2-3.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo,

We kunnen je helpen kiezen met een betere laptop als je je budget zegt. Misschien is er wel iets veel beters te krijgen voor je geld!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:34
Idd even wat je er mee wil doen budget en wat je belangrijk vindt gewicht formaat enz dan kunnen we je goed advies geven.

• maevian
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-11 22:31
johnkeates schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:13:
Ik zou ze allebei niet kiezen want Acer heeft nog steeds een slechte reputatie m.b.t. bouwkwaliteit, en al helemaal als je hem veel mee gaat nemen. Verder zou ik voor een Intel CPU gaan en niet voor een AMD CPU. Dat is alle hulp die ik je kan bieden zo 1-2-3.
Dat van Acer is de laatste jaren niet meer waar, zeker de laptops uit de v3/v5/v7 serie vallen reuze mee kwa bouwkwaliteit

Daarnaast heb ik een maat met deze E5 en bouwkwaliteit is zeker ook niet slecht, scherm is wat minder, maar aanvaardbaar voor zo een krachtige laptop in deze prijsklasse.

Als je een laptop wilt hebben voor zo een lage prijs waar je kan op gamen is de E5 een goede keuze

[ Voor 21% gewijzigd door maevian op 22-02-2015 19:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle reacties, Ik heb zelf wel wat ervaring met acer en nog wat andere merken en wat mij opvalt is zolang de laptop niet duur is "1000 euro" zijn er altijd wel mensen die zeggen dat dat merk juist slecht is. Mijn budget ligt tussen de 500 en 650 euro. En dan is 650 echt de max, had namelijk al eerder een keer gepost en toen kreeg ik reacties van laptops die 1000 euro waren ;). Gewicht en formaat maakt mij niet heel veel uit zolang het beeld scherm niet kleiner is dan 15 inch. Mijn eis is gewoon dat ik de beste game ervaring voor dit geld wil hebben en dat is vast wel mogelijk. Wat is jullie advies?

• ppatrick
Wat heeft je voorkeur een iets betere gpu of bijv wel een full hd scherm? pricewatch: Asus F555LD-DM513H

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voorkeur is natuurlijk alles in één maar dat gaat nooit lukken, dus als ik moet kiezen zou ik persoonlijk gaan voor een betere gpu ipv een full hd scherm. tot nu toe staat de acer i5m serie processor boven aan op mijn keuzelijst.

• ppatrick
Ben zelf niet zo gamer dus jou goed advies geven laat ik maar over aan de mensen hier die er meer kennis van hebben, succes.
Pagina: 1