Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• C3La
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02-2021
Op internet en in dit forum kan ik het antwoord op mijn vraag niet vinden, dus vandaar dat ik een topic open. Mocht het antwoord toch ergens staan dan lees ik dat graag en dan mag deze dicht. Enfin...

Ik krijg al enkele weken op mijn Samsung S5 de update van kitkat naar lollipop gepusht, maar heb deze om een paar redenen tot nu toe uitgesteld. De meeste redenen (silent mode, crashende apps etc) zijn ondervangen of opgelost, maar mijn enige bezwaar is nu dat ik vrees mijn sms in- en outbox kwijt te raken.
Ook weet ik vrij zeker dat mijn belhistorie weg is.

Concreet zou ik willen weten of de sms'jes bewaard blijven na de update van kitkat naar lollipop en of er een truukje is om je belgeschiedenis te bewaren?

Graag lees ik jullie reactie hierop. Alvast bedankt...

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Je telefoontjes zelf niet, maar wel je geschiedenis, tevens al je sms'jes + inhoud middels: Google Play: SMS Backup +. Je historie komt in je gmailbox terecht zonder inbox label, je ziet ze dus eigenlijk niet terug, tenzij je er op zoekt.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 21:52
Gewoon een backup maken met Samsung kies?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Arie- schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:28:
Je telefoontjes zelf niet, maar wel je geschiedenis, tevens al je sms'jes + inhoud middels: Google Play: SMS Backup +. Je historie komt in je gmailbox terecht zonder inbox label, je ziet ze dus eigenlijk niet terug, tenzij je er op zoekt.
Gewoon deze gebruiken! Werkt perfect ongeacht of je na een Factory reset je berichten terug wilt. Ben je ze in elk geval nooit kwijt, zelfs niet als je je toestel kwijt raakt of defect hebt. En in tegenstelling tot kies werkt dit ook als je andere roms installeert. (Of zelfs een ander merk toestel gaat gebruiken)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2