Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Ik heb deze net 'n week. Zette hem gisteren-avond aan, en dit is hoe 't scherm er nu uitziet (ook tijdens booten)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/80HmwElm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bRS1yblm.jpg

Wie weet wat dit is?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Dat is een kapot scherm.

Daar hebben ze garantie voor uitgevonden dus. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Xander op 22-02-2015 17:37 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Crankyslap
Oh.
Xander schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:36:
Daar hebben ze garantie voor uitgevonden dus. ;)
Volgens mij heb ik geen factuur ontvangen bij mijn online bestelling van mobileshop.eu - is dat 'n probleem?

Verwijderd

Crankyslap schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:45:
[...]

Oh.

[...]

Volgens mij heb ik geen factuur ontvangen bij mijn online bestelling van mobileshop.eu - is dat 'n probleem?
Factuur heb je waarschijnlijk in een email gekregen.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
En ze zijn nog geen 2 jaar op de markt, dus daar doen ze niet zo moeilijk over

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Onderstaande garantie staat op de website van waar je de s5 duos hebt gekocht, je zal een factuur nodig hebben:

"EU-GARANTIE – deze garantie geeft u 24 maanden van "Fabrieksgarantie".

In de Europese Unie, met een originele factuur heeft u recht voor twee jaar garantietermijn in een erkend servicecentrum. Als zich binnen de aangegeven garantietermijn een defect voordoet als gevolg van fabricagefouten, zal het product ter reparatie worden aangeboden bij een geautoriseerd servicecenter."

Heb toevallig deze week hetzelfde toestel gekocht, heb ook naar deze website gekeken. Het feit dat het bedrijf niet in Nederland zit (is gevestigd in Bratislava) was voor mij een reden om daar niet te kopen. Juist vanwege mogelijke garantie issues zo als jij nu hebt. Prijsverschil was wel zo'n 40 euro in mijn nadeel, maar heb wel een Nederlandse factuur.

Hopelijk maakt het niet uit voor een servicecentrum uit welk land de factuur is. Weet ook niet of deze schade onder de garantie valt, het ziet er uit of iemand er op is gaan zitten. Er zijn nogal wat uitzonderingen die niet onder de garantie vallen.

in ieder geval succes, het is een fantastisch toestel.

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
hoop voor je dat ze er niet moeilijk over gaan doen..
lijkt wel erg veel op druk schade namelijk..

zoiets gebeurd niet spontaan.. vooral niet op de manier zoals het bij jou er nu uit ziet..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Crankyslap
Jullie hebben 't over 'druk schade' maar 't ding heeft slechts in mijn broekzak gezeten. En dat slechts een week! Dat lijkt me toch normaal gebruik ;/

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Crankyslap schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:30:
Jullie hebben 't over 'druk schade' maar 't ding heeft slechts in mijn broekzak gezeten. En dat slechts een week! Dat lijkt me toch normaal gebruik ;/
Ook in je broekzak kan er van alles gebeuren waardoor dit gebeurt. Of juist in je broekzak zelfs.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Momus schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:40:
[...]

Ook in je broekzak kan er van alles gebeuren waardoor dit gebeurt. Of juist in je broekzak zelfs.
inderdaad, 1 jaar, week of minuut, schade loop je in 1 seconde op als je ergens tegenaan loopt of erop gaat zittten.
Dit ziet er inderdaad uit als druk schade (zeg ik als non expert),

Als je van niks weet toch gewoon garantie claimen, maar bereid je voor :)

Strava

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
Crankyslap schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:30:
Ik spreek uit ervaring, dit soort schade krijg je echt niet als hij niet minstens 1 tik gehad heeft, en of dat nou valschade of drukschade maakt niet uit.

bij spontane scheuren (zie mensen met een xperia Z(1,2,3)) zal er een heel ander beeld ontstaan inplaats van rare verkleuringen/vertekeningen zoals bij dit toestel.

zie bijvoorbeeld deze: https://talk.sonymobile.c...13F2890EDB3CB9B4?v=mpbl-1

[ Voor 9% gewijzigd door furian88 op 23-02-2015 13:58 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Crankyslap
Wat een ellende zeg :9

-Mobileshop 's ochtends email gestuurd. 's avonds helaas nog geen antwoord
-Toen maar gewoon Samsung gebeld. Deze vertellen me de telefoon bij 'dynafix' aan te bieden voor reparatie.
-Mobileshop reageert. Ik vertel ze dat 't bij dynafix is aangeboden. Mij wordt verteld dat dit niet onder hun garantie valt omdat dynafix geen partner is.

Pakketje was gelukkig nog niet verstuurd. Er was bij PostNL een fout in 't systeem opgetreden waardoor mijn verzending (die opgehaald zou worden) geen barcode had gekregen. Geluk bij een ongeluk dus :+

Nu moet ik van mobileshop de S5 naar hun dichtstbijzijnde reparatiecentrum sturen. 3x raden waar dat is:

Garossa Kft.,
Balzac u. 8-10
H-1136 Budapest
Hungary

Pakketje ligt klaar voor verzending (kost ook weer 22 euri trouwens.) Ik heb mijn geld en de telefoon alvast vaarwel gezegt want ik zie 't somber in ;w Volgende keer weer goedkope meuk direct uit China. Of misschien weer een huawei :9~

Verwijderd

Ik ben nieuwsgierig of je het geld terug kreeg van mobileshop. Zit met soortgelijk geval. Telefoon besteld en in mijn geval een verkeerd type telefoon ontvangen. Omdat ik dual sim besteld had en dit geen dual sim was moest de telefoon terug. En ja inderdaad naar... Garossa in Hongarije. Geld terug of alsnog de juiste telefoon kan pas als zij het pakje eerst daar hebben ontvangen... Dan betalen ze ook de verzendkosten terug beloven ze. Omdat ik met spoed een dual sim telefoon nodig had, heb ik een tweede order geplaatst en weer vooruitbetaald (stom eigenlijk maar ja). Dat toestel was het geode type maar... doos was niet verzegeld en toestel had geen scherm beschermfolie meer. Ook leek iemand al eens geprobeerd te hebben om Duits als taal in te stellen. Kortom, leek een gerefurbished toestel. Werkt gelukkig goed. Waardeloze service in ieder geval bij deze aanbieder in Slowakije. Ik bestel er nooit meer.

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Iets in de "garantieafhandeling" stinkt. Dynafix is, samen met Teleplan, een door Samsung geauthoriseerd hersteller.

Het feit dat je het naar het buitenland moet opsturen geeft mij het vermoeden (net als het gevlekte beeld dat bij AMOLED niet eens voorkomt als het gescheurd is omdat het volledig uitvalt op zo'n moment) dat je een imitatie van een S5 hebt gekocht.

Nogmaals, het is een gevoel maar bij een originele Samsung had je het toestel gewoon in Nederland kunnen laten servicen.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Pagina: 1