Verwijderd
Als ik een preview moet geloven wel.
ik hoop dat het niet zoiets is als Starfleet Command, dat was zooooo saai
ik hoop dat het niet zoiets is als Starfleet Command, dat was zooooo saai
Gemaakt met de Homeworld engine. Zie het als Homeworld maar dan met star trek schepen etc.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Het is niet zoals Homeworld, het is niet zo van constant schepen bouwen maar je moet het zien te doen met een groepje schepen enzowOp zaterdag 16 juni 2001 20:29 schreef Paestero het volgende:
HEBBUHHHHHHHH!!!!!!
Als het net als Homeworld is
Verwijderd
plus het is gewoon ook zo dat je Homeworld niet echt na kan doen, Homeworld was (en is) gewoon een verschrikkelijk goed spel, gameplay, muziek, grafisch gezien...
Ik denk niet dat dit echt een spel is wat je zo ontroert (okee, okee, beetje erg soft
) als HW
Ik denk niet dat dit echt een spel is wat je zo ontroert (okee, okee, beetje erg soft
Verwijderd
Heiligschennis!
Nee, maar Homeworld kon op sommige momenten frustrerend worden. Ik heb het voornamelijk over level 3 (daarmee bedoel ik niet frustrerend, maar verwijs ik naar mijn vorige post)
Level 3 was gewoon een van de mooiste levels van het hele spel.
Nee, maar Homeworld kon op sommige momenten frustrerend worden. Ik heb het voornamelijk over level 3 (daarmee bedoel ik niet frustrerend, maar verwijs ik naar mijn vorige post)
Level 3 was gewoon een van de mooiste levels van het hele spel.
Verwijderd
Kan je wel schepen bouwen?Op zaterdag 16 juni 2001 20:37 schreef Terr het volgende:
[..]
Het is niet zoals Homeworld, het is niet zo van constant schepen bouwen maar je moet het zien te doen met een groepje schepen enzow
of begin je gewoon met een groepje schepe?
Verwijderd
Welk level was dat? dat je het moederschip van een volk ontmoet?Level 3 was gewoon een van de mooiste levels van het hele spel.
daar werd ik compleet afgemaakt
Volgens de preview die ik had gelezen hadden ze het over dat je aan het begin van de missies kreeg je een bepaalde hoeveel prestige. daar van kon je een paar schepen kopen en een goedkope (slecht) of goede (dure, maar zelfs van een slecht schip iets kan maken) captain erin zetten.Op zaterdag 16 juni 2001 20:43 schreef Paestero het volgende:
[..]
Kan je wel schepen bouwen?
of begin je gewoon met een groepje schepe?
vanmiddag ff gespeeld, best leuk voor een ST spel. Je kunt schepen kopen, als je een missie gehaald hebt krijg je meer credits voor nieuwe spullen en kapiteins (je kunt een aantal bekende mensen kiezen, Sisko, Kira enzo). Explosies en wapensvuur zijn zeer cool, geluid ook..zitten nog wel veel bugs enzo in (save optie schijnt verrot te zijn, ik kon ook niet meer loaden vanaf de autosave) maar d'r komt een patch uit.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Moet nog 265 mbtjes...
morgenavond denk ik wel klaar.
morgenavond denk ik wel klaar.
Pagina: 1