Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon niet goed kiezen in welk subforum dit hoort, dus dan maar even hier.

Ik heb een Macbook en een iPad en mijn vorige telefoon was een iPhone 4S. Een logische stap dus om een nieuwe iPhone te kopen, en iedereen vind het ook vreemd dat ik overweeg een andere telefoon te nemen maar ik twijfel wel en hoop dat jullie mij kunnen helpen!

We hebben thuis altijd een Mac gehad waardoor ik eraan gewend ben en steeds voor het bekende koos. Ik heb voor mijn iPhone wel een HTC Wildfire gehad maar deze begon al snel vast te lopen. Dat is echt iets waar ik een hekel aan heb bij telefoons en dat lees je toch wel vaker over android telefoons van iPhones heb ik het idee. Maar toch; op dit moment heb ik helemaal geen telefoon (ja, zo'n klappertje uit 2005) dus ik zou wel graag een nieuwe telefoon willen. De HTC mini 2 is betaalbaar en ziet eruit als een degelijke telefoon. Deze zou ik dus nu wel kunnen betalen. Ik kan er ook voor kiezen om te sparen voor een nieuwe iPhone, maar dan moet ik dus nog even zonder telefoon, wat ik stiekem toch wel vervelend vind.

Wat ik belangrijk vind aan een telefoon; Redelijke batterij (dat hij in ieder geval een hele dag mee gaat zonder hem halverwege de dag op te moeten laden), genoeg ruimte voor muziek en films etc. en ik gebruik het voornamelijk voor whatsapp en internet etc. Speel niet echt spelletjes of iets. Gebruikte ook eigenlijk niet bijzonder veel apps.

Misschien zie ik wel een andere goede optie over het hoofd, dus adviezen zijn welkom! Ik wil overigens geen iPhone 5S/C, omdat als ik dan investeer in een dure telefoon ik liever de nieuwste versie neem.

Verwijderd

Wat is je budget en hoe lang wil je er ongeveer mee doen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2015 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, een budget heb ik niet echt. Het is of iets van rond de 350 euro wat ik nu direct kan kopen, of ik moet er dus even voor sparen. En ik wil er toch wel minimaal 2 jaar mee kunnen doen.

Verwijderd

Twee jaar moet lukken met elke fatsoenlijke telefoon. Wat vind je van de One M8? Ook al zou de opvolger snel uit moeten komen, dat ding is in bijna elk opzicht behalve de camera een goede keuze. Ook de Z3 compact schijnt erg goed te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
vind ik ook een mooie telefoon! maar wel weer een stukje duurder...

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 10:22

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Als overbrugingstelefoon lijkt dit me een perfecte keus: pricewatch: Honor 3C 3G 8GB Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! sorry The Wizard, kwam er iets te laat achter dat dit subforum bestond O:)
Pagina: 1