Toon posts:

de verwachte prijs van de Abit KG7-Raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uit eerdere berichtgevingen heb ik van Abit begrepen dat de KG7-Raid:
Afbeeldingslocatie: http://www.abit.com.tw/english/product/motherboards/kg7.gif
naar verwachting de derde week van deze maand beschikbaar zal zijn voor de consument.

Gisteren maar eens een mailtje gestuurd naar de sales-afdeling van Abit Nederland met daarin de vraag naar een prijsverwachting. Ik werd doorgestuurd naar een van de distributeurs. Daar exact dezelfde vraag gedropt. Dit is een quote uit het antwoord:
We hebben net de nieuwe prijzen binnen en de verkoopprijs zan +/- ƒ 750,- zijn incl btw maar dit kan per computerdealer verschillen afhankelijk van de bijbehorende service
Ik vind dit een beetje aan de hoge kant! Als je naar concurrerende borden kijkt van bv Asus, MSI of Epox, daar liggen de prijzen zeg maar tussen de ƒ 450,- en ƒ 500.

Ok, je hebt Raid en plaats voor 4xDDR maar dan volg ik nog niet waarom ƒ 250,- duurder :?

Wat vinden jullie hiervan? Wellicht dat er iemand is die de exacte prijs kan vermelden??

En toch blijft het een mooi bordje! :9

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op Friday 15 June 2001 06:52 schreef I-eye het volgende:
Uit eerdere berichtgevingen heb ik van Abit begrepen dat de KG7-Raid:
[afbeelding]
naar verwachting de derde week van deze maand beschikbaar zal zijn voor de consument.

Gisteren maar eens een mailtje gestuurd naar de sales-afdeling van Abit Nederland met daarin de vraag naar een prijsverwachting. Ik werd doorgestuurd naar een van de distributeurs. Daar exact dezelfde vraag gedropt. Dit is een quote uit het antwoord:
[..]

Ik vind dit een beetje aan de hoge kant! Als je naar concurrerende borden kijkt van bv Asus, MSI of Epox, daar liggen de prijzen zeg maar tussen de ƒ 450,- en ƒ 500.

Ok, je hebt Raid en plaats voor 4xDDR maar dan volg ik nog niet waarom ƒ 250,- duurder :?

Wat vinden jullie hiervan? Wellicht dat er iemand is die de exacte prijs kan vermelden??

En toch blijft het een mooi bordje! :9
Misschien DDR bankje meegeleverd bij mobo? Anders weet ik het ook niet. Zoniet dan is het wel erg.. duur.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het omhoog "kicken" van dit topic, maar ik had gehoopt dat er wat meer reacties en meningen gepost zouden worden.

Vandaar de trap de hoogte in.... ;)

Verwijderd

Hoi,
het is inderdaad een beetje duur in vergelijking met de andere DDR borden die op dit moment op de markt zijn, zelf heb ik gelezen op hardocp forum dat de release datum is uitgesteld tot midden juli
Dear customer,
We apologize that the model you requested will be available for the market
in the Mid of July. Sorry for any inconvenience this may cause you, we are
always striving to provide the best product with more development
complexity
than other mfrs.

Sincerely,

ABIT

Verwijderd

Topicstarter
Tja, nog een mooie vergelijking. Het bordje van Gigabyte wat het meeste in de buurt komt kost ƒ 120,-/ƒ 170,- minder:

Gigabyte 7DXR Socket A AMD 760 + RAID DDR ƒ 579,-

Gevonden bij Comptechworld...

Verwijderd

ik denk dat ik voor de Epox 8k7a+ ga... schijnt ook een geil boardje te zijn. :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam hem net op www.pricewatch.com tegen voor $ 172. Dat ff via www.gwk.nl omgerekend: ƒ 437,14. BTW erbij en dat geeft: ƒ 520,20.

Dat klinkt een stuk beter dan de ƒ 700/ƒ 750 die ik eerdet te horen heb gekregen. :)

Verwijderd

700 is idd wel erg veel. Ik denk eerder aan 450 500 gulden. Maar het is wel een mooi bordje.
Pagina: 1