Hallo tweakers.
Ik ben al een tijdtje aan het denken om weer een gaming pc in elkaar te zetten.
Maar de laatste keer was al in 2009 en sindsdien heb ik de tech scene niet meer in de gaten gehouden.
Ik heb wel wat kunnen samenstellen, maar of het goed is, moeten jullie me maar vertellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, hier en daar af en toe een video edditen (maar dat is meer een hobby van mij, geen prioriteit in deze build)
Maar vooral gewoon gamen in 1080p, denk niet dat ik ooit hoger ga dan dat, tenzij de schermen heel goedkoop worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik ben zelf over de 1000 euro op dit moment maar als het lager kan, natuurlijk.
Iets rond de 800 zou ideaal zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Logitech muis,toetsenboord en 2.1 boxen, een Samsung dvd brander en mijn Asus VX228H monitor die ik meeneem naar het nieuwe systeem maar meer niet, alles in het ouwe systeem is allemaal veel te oud en niet bijzonder om toe te voegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, zoals ik zei, ik volg het al heel lang niet meer, ik laat het wel aan jullie over wat goed is en niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag games kunnen draaien op 1080p, lekker alles omhoog en met hoge fps, zoals de nieuwe batman die er aan komt of the witcher 3.
Als het rond de 60fps is ben ik wel blij.
Ga je overklokken?
Ja.
Ik sta open voor alle suggesties, heb je zelf een lijst die beter is dan dit? zie ik ze graag.
Ik ben al een tijdtje aan het denken om weer een gaming pc in elkaar te zetten.
Maar de laatste keer was al in 2009 en sindsdien heb ik de tech scene niet meer in de gaten gehouden.
Ik heb wel wat kunnen samenstellen, maar of het goed is, moeten jullie me maar vertellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, hier en daar af en toe een video edditen (maar dat is meer een hobby van mij, geen prioriteit in deze build)
Maar vooral gewoon gamen in 1080p, denk niet dat ik ooit hoger ga dan dat, tenzij de schermen heel goedkoop worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik ben zelf over de 1000 euro op dit moment maar als het lager kan, natuurlijk.
Iets rond de 800 zou ideaal zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Logitech muis,toetsenboord en 2.1 boxen, een Samsung dvd brander en mijn Asus VX228H monitor die ik meeneem naar het nieuwe systeem maar meer niet, alles in het ouwe systeem is allemaal veel te oud en niet bijzonder om toe te voegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, zoals ik zei, ik volg het al heel lang niet meer, ik laat het wel aan jullie over wat goed is en niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag games kunnen draaien op 1080p, lekker alles omhoog en met hoge fps, zoals de nieuwe batman die er aan komt of the witcher 3.
Als het rond de 60fps is ben ik wel blij.
Ga je overklokken?
Ja.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 233,60 | € 233,60 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-UD3H | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970WF3OC-4GD | € 349,95 | € 349,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master K380 | € 37,66 | € 37,66 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport XT BLS2C4G3D169DS3CEU | € 63,39 | € 63,39 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,26 | € 57,26 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.020,71 | |
Ik sta open voor alle suggesties, heb je zelf een lijst die beter is dan dit? zie ik ze graag.