Hallo allemaal
,
Ik probeer al een tijdje een desktop samen te stellen die qua prijs prima te doen is en toch de meeste games (ik speel vooral mmo's) op 60 fps kan draaien met high/medium settings. Zegmaar een gemiddeld gamesysteem. Ik heb vanochtend een (naar mijn idee) hele fijne samenstelling gevonden en mijn vraag is of er van jullie nog extra aanbevelingen of verbeteringen op deze lijst zijn. Hieronder de standaard q&a voor wat concrete informatie:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem games als diablo 3, LoL en minecraft (met shaders) op een steady 60 fps spelen. Niet per sé op ultra of iets dergelijks, gewoon fijn om naar te kijken zegmaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500 en 600 á 650. De build hieronder is €601,75 en dat is een prima prijs voor mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede gpu en cpu. Verder alles op gemiddeld niveau.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij is verteld dat ik wat betreft gpu's beter nvidea kan nemen dan amd, voor cpu ga ik in dit geval voor amd vanwege de prijs (en eventuele overclock experimenten ;p).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie eerste allinea
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel. Ik heb hier geen ervaring mee maar zou het graag willen proberen.
Hieronder de build:
Ik ben zeer tevreden met de lijst zoals hij nu is maar tips zijn altijd welkom.
Ik heb nog nooit echt een pc zelf gebouwd maar ik heb wel enige kennis over componenten.
Alvast bedankt voor alle tips
Ik probeer al een tijdje een desktop samen te stellen die qua prijs prima te doen is en toch de meeste games (ik speel vooral mmo's) op 60 fps kan draaien met high/medium settings. Zegmaar een gemiddeld gamesysteem. Ik heb vanochtend een (naar mijn idee) hele fijne samenstelling gevonden en mijn vraag is of er van jullie nog extra aanbevelingen of verbeteringen op deze lijst zijn. Hieronder de standaard q&a voor wat concrete informatie:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem games als diablo 3, LoL en minecraft (met shaders) op een steady 60 fps spelen. Niet per sé op ultra of iets dergelijks, gewoon fijn om naar te kijken zegmaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500 en 600 á 650. De build hieronder is €601,75 en dat is een prima prijs voor mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede gpu en cpu. Verder alles op gemiddeld niveau.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij is verteld dat ik wat betreft gpu's beter nvidea kan nemen dan amd, voor cpu ga ik in dit geval voor amd vanwege de prijs (en eventuele overclock experimenten ;p).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie eerste allinea
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel. Ik heb hier geen ervaring mee maar zou het graag willen proberen.
Hieronder de build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 87,- | € 87,- |
| 1 | MSI A78M-E35 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master K350 | € 40,45 | € 40,45 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,25 | € 18,25 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Cooler Master B500 | € 39,85 | € 39,85 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 60GB | € 42,35 | € 42,35 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 601,75 | |
Ik ben zeer tevreden met de lijst zoals hij nu is maar tips zijn altijd welkom.
Ik heb nog nooit echt een pc zelf gebouwd maar ik heb wel enige kennis over componenten.
Alvast bedankt voor alle tips