hellow heeft iemand dit ook? ik en al me vrienden die ok telfort hebben kunnen gratis smsen.. komt dit vaker voor? of heeft iedereen dat die telfort pak en bel heeft?
Bel ze ff en houdt ondertussen je beltegoed in de gaten. Het lijkt mij ook stug, dat het voor niets kan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb het ook een keer gehad toen ik nog bij Libertel zat. Flink gebruik van maken, dacht ik toen. Tot het dus wel even van m'n beltegoed werd afgeschreven
Er zijn gevallen bekend waarbij er een storing of overbelasting was in de registratie-apparatuur van de providers. De kosten werden zodoende niet geregistreerd. Is natuurlijk lekker
Weet iemand hoe ik de registratie-apparatuur van Ben naar beneden kan halen
contact me dan ff bij icq
Verwijderd
Het kan wel, maar dan is er idd een storing o.i.d.
Ik heb het ook wel es gehad, kon je gratis SMS'en, en toen was het ook echt gratis, want ik had nul komma nul en flink wat verstuurd [30 ofzo]
Ik heb het ook wel es gehad, kon je gratis SMS'en, en toen was het ook echt gratis, want ik had nul komma nul en flink wat verstuurd [30 ofzo]
Verwijderd
In 1999 geloof ik was er ook een storing in het Prepay systeem van KPN hierdoor heb ik ook twee dagen gratis kunnen bellen.
Verwijderd
Prepaid bellers van KPN konden in het verleden weleens gratis bellen. De systemen van KPN konden het grote aantal prepaid bellers niet verwerken. Op tijdstippen dat veel mensen tegelijk gingen bellen (als daltarief weer ingaat bijvoorbeeld ) raakten de systemen overbelast. Hierop besloot KPN om de systemen die het beltegoed afschrijven tijdelijk uit te zetten als deze overbelast dreigden te raken
Verwijderd
Jaja dat was in de zomer van 1999 toen de Prepay GSM een rage begon te worden. Er was een hoop gezeik toen bij KPN
Verwijderd
Een vriend van mij heeft ook een tijdje gratis kunnen smsen met libertel volgens mij.
Best wel leuk maar waarom doen ze dan nu net weer niet met hi
Best wel leuk maar waarom doen ze dan nu net weer niet met hi
ik heb het ook wel eens gehad met Libertal, werd er later toch nog geld afgeschreven
Ik heb nu Telfort abbo, maar hiervoor had ik Libertel izi, en toen had ik geen beltegoed meer, maar kon nog wel sms'je sturen, dus ik hevig aan het sturen geweest (een stuk of 30).
Een paar dagen later toch maar weer opwaarderen met 40 gulden, kreeg ik een leuke melding toen ik m'n tegoed opvroeg: 'U heeft nog 25 gulden beltegoed
', het was er dus wel van af gehaald
Een paar dagen later toch maar weer opwaarderen met 40 gulden, kreeg ik een leuke melding toen ik m'n tegoed opvroeg: 'U heeft nog 25 gulden beltegoed
Inderdaad...
Het is nu ook, ik heb 0.0 beltegoed en kan toch sms'en!!!!!!! Maar niet bellen! Ach ja nu ik achter de pc zit doe ik het net zo lief via internet, typt makkelijker he
oeps............Op zaterdag 16 juni 2001 18:38 schreef Roy het volgende:
Ik heb nu Telfort abbo, maar hiervoor had ik Libertel izi, en toen had ik geen beltegoed meer, maar kon nog wel sms'je sturen, dus ik hevig aan het sturen geweest (een stuk of 30).
Een paar dagen later toch maar weer opwaarderen met 40 gulden, kreeg ik een leuke melding toen ik m'n tegoed opvroeg: 'U heeft nog 25 gulden beltegoed![]()
HEHEOp zondag 17 juni 2001 18:19 schreef Bobbert het volgende:
[..]
oeps............
Wat er ook gebeuren moogh...
Not funny....Op zondag 17 juni 2001 21:45 schreef BitBit3r het volgende:
[..]
HEHE
Nee, zeker niet funnyOp zondag 17 juni 2001 22:08 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Not funny....
Inderdaad...
Verwijderd
En bij de volgende keer opwaarderen...Op maandag 18 juni 2001 21:38 schreef norvana het volgende:
nog steeds geen geld eraf... maf hoor . en kan nog steeds met 21 cent smsen
Je het leplazerus sms-en en je kaart leeg maken en later andere kaart kopen.... 
Is wel oplichterij natuurlijk, maar dat zijn de tarieven ook
Is wel oplichterij natuurlijk, maar dat zijn de tarieven ook
Ik heb zelfs een keer gehad bij telfort pak en bel dat ik gratis beltegoed kreeg. Ik kreeg toen namelijk 2x die gratis fl 25, - erbij , 1x teveel dus. Dat was zeker ook een foutje in hun machine.
Was dat niet misschien de eerste keer dat je opwaarderde of de eerste keer dat je opwaardeerde met de girofoon of zoiets?Op donderdag 21 juni 2001 21:38 schreef Oli4 het volgende:
Ik heb zelfs een keer gehad bij telfort pak en bel dat ik gratis beltegoed kreeg. Ik kreeg toen namelijk 2x die gratis fl 25, - erbij , 1x teveel dus. Dat was zeker ook een foutje in hun machine.
Want dan is het geen foutje
nee want toen had ik net mijn pak en bel, je kon toen zelfs nog helemaal niet opwaarderen via de girofoon. Ik heb het eerste jaar ook helemaal niet opgewaardeerd (mijn beltegoed was verlopenWas dat niet misschien de eerste keer dat je opwaarderde of de eerste keer dat je opwaardeerde met de girofoon of zoiets?
Want dan is het geen foutje
Verwijderd
Ik heb dit ook al eens gehad... toen ik s'avonds een sms wou sturen terwijl ik maar 0.28 cent had.... en toen heb ik ook een stuk of 20 sms'jes verstuurd
Verwijderd
SMS'en is altijd gratis, voor ons providers tenminste. Er is een afspraak tussen alle providers dat er geen kosten worden berekend oor het SMS'en, dus alleen naar de klant. Bij de meeste telco's wordt het aantal SMSjes bijgehouden door de zelfe apparatuur dat de telefoontikken bijhoud, Moeilijk over de zeik te helpen dus...
A telco employee...
A telco employee...
Heb ik dus ook eens gehadOp maandag 02 juli 2001 10:08 schreef Hendr-X-n het volgende:
Ik heb dit ook al eens gehad... toen ik s'avonds een sms wou sturen terwijl ik maar 0.28 cent had.... en toen heb ik ook een stuk of 20 sms'jes verstuurd
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Ik heb ook telfort, abonement.
maar ik moet gewoon betalen hoor, soms zijn ze een rekening later er mee maar ze staan er altijd op.
maar ik moet gewoon betalen hoor, soms zijn ze een rekening later er mee maar ze staan er altijd op.
Dit mogen ze volgens mij helemaal niet doen. Stel nou dat jij voor 100 piek ofzo in de min staat met je sms'jes en je verkoopt je telefoon (inclusief chip) dan zou diegene na jou dus mooi de lul zijn als ie z'n beltegoed opwaardeert.Op zaterdag 16 juni 2001 18:38 schreef Roy het volgende:
Een paar dagen later toch maar weer opwaarderen met 40 gulden, kreeg ik een leuke melding toen ik m'n tegoed opvroeg: 'U heeft nog 25 gulden beltegoed![]()
Verwijderd
Waarom zouden ze dat niet mogen doenOp maandag 02 juli 2001 12:56 schreef Blindfold het volgende:
[..]
Dit mogen ze volgens mij helemaal niet doen. Stel nou dat jij voor 100 piek ofzo in de min staat met je sms'jes en je verkoopt je telefoon (inclusief chip) dan zou diegene na jou dus mooi de lul zijn als ie z'n beltegoed opwaardeert.
Pagina: 1