Toon posts:

Schokkerig beeld bij online streamen - Panasonic 4k tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Sinds 2 weken in het bezit van een nieuwe UHD TV van Panasonic tx50ax800e.
Echter heb ik er èèn probleem mee namelijk als ik wil streamen via mediaplayer of ps3 dan heb ik last van schokkerig beeld. Kijk ik via de upc box heb ik nergens last van en is het beeld prachtig.
Reeds is er al een monteur geweest van Panasonic en die zegt dat het niet aan de tv kan liggen. Terwijl ik bij mijn vorige tv (ook een panasonic) dit probleem helemaal niet heb gehad.

Ik ben inmiddels ten einde raad en hoop dat hier iemand mij kan helpen.

Groet Niels

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 09:00
Heb je al geprobeerd met de Intelligent Frame Creation optie proberen te spelen in het menu, die vermindert motion judder (met als nadeel dat er bij hoger dan "minimum" een soap opera-effect ontstaat).

Verwijderd

Topicstarter
InEtVa schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:41:
Heb je al geprobeerd met de Intelligent Frame Creation optie proberen te spelen in het menu, die vermindert motion judder (met als nadeel dat er bij hoger dan "minimum" een soap opera-effect ontstaat).
Ja dit had ik ook geprobeerd, helaas zonder resultaat....

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 09:00
Hmmm aangezien het alleen bin gestreamd beeld is zou ik persoonlijk kijkeb naar de internetverbinding. Hoe is alles aamgesloten?

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:07
Niels, ik heb zelf een tx58ax800 en mijn ervaring is dat dit niet aan de tv ligt. Tot op heden heb ik enkel met een popcorn hour c300 goed kunnen streamen. Via een oudere windows 7 media center draait 720p materiaal prima, maar 1080 is niet te doen. Met een minix h8 plus drama, kreeg vanaf het netwerk niks gestreamd, alles schokkerig, soms prima beeld en geen geluid en vaak happerend geluid. Met een Xtreamer prodigy 4k zelfde verhaal.. wellicht dat bij beide kodi 14.0 de boosdoener is.

Ps3 heb ik vervangen voor een ps4 en die kan helaas niet meer streamen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:36

Bever!

3

Ik zou de settings nog ns nalopen. Tv heeft er niks mee te doen als upc gewoon werkt

Verwijderd

Topicstarter
jgsr schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:16:
Niels, ik heb zelf een tx58ax800 en mijn ervaring is dat dit niet aan de tv ligt. Tot op heden heb ik enkel met een popcorn hour c300 goed kunnen streamen. Via een oudere windows 7 media center draait 720p materiaal prima, maar 1080 is niet te doen. Met een minix h8 plus drama, kreeg vanaf het netwerk niks gestreamd, alles schokkerig, soms prima beeld en geen geluid en vaak happerend geluid. Met een Xtreamer prodigy 4k zelfde verhaal.. wellicht dat bij beide kodi 14.0 de boosdoener is.

Ps3 heb ik vervangen voor een ps4 en die kan helaas niet meer streamen.
Klopt idd wat je zegt. Bij 720 geen probleem, bij 1080 gaat het mis. Heb je dit nog weten op te lossen? En hoe weet je zo zeker dat dit niet aan de tv ligt?

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:07
Ik heb net kodi 14.1 op de xtreamer geinstalleerd en voorals nog lukt het om 720 en 1080 te streamen. Echter lokale media nog niet getest, las op het forum dat er zowieso nog problemen waren met mkv en geluid is enkel stereo (krijg dolby digital met geen mogelijkheid aan de praat).
Pagina: 1