Ik zit met een probleem op één van mijn computers op mijn netwerk.
Bij het benaderen van een aantal websites, bijvoorbeeld virustotal.com en microsoft.com krijg ik de melding: "Deze webpagina is niet beschikbaar" Deze websites zijn op mijn andere pc wel bereikbaar. Ook via mijn router krijg ik response van de websites. Het lijkt dus echt in deze pc te zitten.
Met een ping krijg ik het volgende resultaat:
Pinging virustotal.com [216.239.32.21] with 32 bytes of data:
General failure.
General failure.
General failure.
General failure.
Ping statistics for 216.239.32.21:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
Ik heb het probleem met verschillende browsers, heb ook alle software die ik de laatste tijd heb geïnstalleerd verwijderd. firewall uitgeschakeld, echter dit probleem blijft.
Ik heb zelf het gevoel dat het iets met IPv6 te maken heeft. maar ook IPv6 uitschakelen op de adapter werkte niet.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?
Bij het benaderen van een aantal websites, bijvoorbeeld virustotal.com en microsoft.com krijg ik de melding: "Deze webpagina is niet beschikbaar" Deze websites zijn op mijn andere pc wel bereikbaar. Ook via mijn router krijg ik response van de websites. Het lijkt dus echt in deze pc te zitten.
Met een ping krijg ik het volgende resultaat:
Pinging virustotal.com [216.239.32.21] with 32 bytes of data:
General failure.
General failure.
General failure.
General failure.
Ping statistics for 216.239.32.21:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
Ik heb het probleem met verschillende browsers, heb ook alle software die ik de laatste tijd heb geïnstalleerd verwijderd. firewall uitgeschakeld, echter dit probleem blijft.
Ik heb zelf het gevoel dat het iets met IPv6 te maken heeft. maar ook IPv6 uitschakelen op de adapter werkte niet.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?