Mijn vriendin is op het moment samen met schoonzus een weekje op wintersport.
Toestel van vriendin op Vodafone netwerk werkt probleemloos. (Z3 compact).
Toestel van schoonzus heeft echter geen service. Kan niet bellen of internetten.
Helaas gaat het allemaal op afstand en ben ik niet heel erg thuis in de windows phone.
We hebben een aantal dingen geprobeerd;
- handmatig een netwerk te selecteren
- Wijzigen van de netwerkmodus.
- Het juiste APN staat ingesteld
- Vliegtuigmodus staat niet aan.
- Toestel opnieuw starten.
Ander probleem is dat ze in het appartment waar ze zitten geen wifi verbinding heeft. Vriendin werkt het probleemloos, maar bij schoonzus dus niet.
Zelfde instellingen gebruikt als bij mijn vriendin, ook geen proxy aanstaan. Maar toch werkt het niet.
Het gekke is dat in nederland wel alles probleemloos werkte.
Ze heeft het toestel gekregen van de wergever en ik heb dan ook geen idee of die restricties heeft opgelegd.
Zijn er nog dingen die we kunnen proberen of over het hoofd zien?
Toestel van vriendin op Vodafone netwerk werkt probleemloos. (Z3 compact).
Toestel van schoonzus heeft echter geen service. Kan niet bellen of internetten.
Helaas gaat het allemaal op afstand en ben ik niet heel erg thuis in de windows phone.
We hebben een aantal dingen geprobeerd;
- handmatig een netwerk te selecteren
- Wijzigen van de netwerkmodus.
- Het juiste APN staat ingesteld
- Vliegtuigmodus staat niet aan.
- Toestel opnieuw starten.
Ander probleem is dat ze in het appartment waar ze zitten geen wifi verbinding heeft. Vriendin werkt het probleemloos, maar bij schoonzus dus niet.
Zelfde instellingen gebruikt als bij mijn vriendin, ook geen proxy aanstaan. Maar toch werkt het niet.
Het gekke is dat in nederland wel alles probleemloos werkte.
Ze heeft het toestel gekregen van de wergever en ik heb dan ook geen idee of die restricties heeft opgelegd.
Zijn er nog dingen die we kunnen proberen of over het hoofd zien?