Ik had in 2013 last van dat via Windows Update een geinfecteerde update binnenkwam, Norton gaf toen aan dat er een VMWare virus was, hier werd een service van uitgeschakeld, zodat het niet meer werkte (VMWare) en het virus updates zichzelf ook.
En mijn Norton account met wachtwoorden lijst was, gehacked, iemand kon alles meelezen wat ik typte.
En na een herinstallatie van Windows kwam het gelijk binnen.
Commerciele producten zien het niet.
Alleen gmer een speciale rootkit scanner.
Het komt bij mee met een .net client update deze zijn ook geinfecteerd.
Ik heb het op meerdere systemen.
Ineens was het verdwenen, niet met met gmer te vinden op alle systemen.
En nu (2015) is mijn nieuwe HP laptop weer geinfecteerd.
Het lijkt ook of iemand met veel verstand van Windows een insider, het virus herprogrammeerd.
Hoe kan je zien wat er uitgevoerd word en hoe kan je zien wat er voor netwerk verkeer is en het sniffen?
Ik heb wel is gehoord van een Linux systeem er tussen zetten, maar daar heb ik niet zo veel verstand van.
Heeft iemand een idee hoe dit in Windows op te lossen is?
En mijn Norton account met wachtwoorden lijst was, gehacked, iemand kon alles meelezen wat ik typte.
En na een herinstallatie van Windows kwam het gelijk binnen.
Commerciele producten zien het niet.
Alleen gmer een speciale rootkit scanner.
Het komt bij mee met een .net client update deze zijn ook geinfecteerd.
Ik heb het op meerdere systemen.
Ineens was het verdwenen, niet met met gmer te vinden op alle systemen.
En nu (2015) is mijn nieuwe HP laptop weer geinfecteerd.
Het lijkt ook of iemand met veel verstand van Windows een insider, het virus herprogrammeerd.
Hoe kan je zien wat er uitgevoerd word en hoe kan je zien wat er voor netwerk verkeer is en het sniffen?
Ik heb wel is gehoord van een Linux systeem er tussen zetten, maar daar heb ik niet zo veel verstand van.
Heeft iemand een idee hoe dit in Windows op te lossen is?
[ Voor 8% gewijzigd door mderoo75 op 22-02-2015 09:40 . Reden: Foutje over VmWare ]