Hallo iedereen, aangezien de port kapot is van mijn toetsenbord aansluiting op het moederbord. Wil ik deze graag vervangen voor een nieuw moederbord. Nu weet ik alleen niet welk moederbord erin past. Ik heb een asus N73JG-TY053V, er is verder nooit iets aan de laptop vervangen dus het originele moederbord etc zitten er nog in, ook kan ik helaas niet vinden welk type moederbord erin zit omdat de laptop //// spamt zonder dat er een toetsenbord in zit ook heb ik geprobeerd dit probleem te verhelpen door de software te verwijderden voor het toetsenbord. Alvast super bedankt, groetjes jill
-never mind-
Dacht dat het om een extern tb ging.
Dacht dat het om een extern tb ging.
[ Voor 77% gewijzigd door Snowwie op 11-03-2015 22:28 ]
Dit kan alleen maar door het zelfde moederbord. Op het moederbord zal vast een type nummer van asus staan. En alleen door dat type kan hij vervangen worden.
Het vervangen van een moederbord is vaak niet rendabel. De kosten van het vervangende moederbord zijn vaak al zo hoog dat het al het grootste deel van een nieuwe laptop gaat kosten. Dus lees je even goed in of ga eerst eens kijken wat een dergelijk moederbord kost op b.v. eBay.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Die heeft 3 usb poorten , zijn die alle 3 stuk dan ??