Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toon je pro netwerkkast / rack

Pagina: 1
Acties:

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vraag me soms af hoe de netwerk infrastructuur van andere bedrijven opgebouwd is.
Of hoe anderen hun patchkast of rack indelen.
Of welke accessoires gebruiken de netwerk administrators onder jullie in je racks?

Hoe dan ook lijkt het me leerrijk om een eens andere praktijk voorbeelden te kunnen bekijken.

Naar analogie van Het grote topic voor nette lan afwerking thuis deel 3, lijkt het me tof dat men eens een plaatje post van de kmo's waar jullie aan het werk zijn.

Gezien er geen privacy kan lekken (volgens mij) is een plaatje van een patchkast dan ook geen probleem.

En om dan zelf met de deur in huis te vallen, toon ik al enkele patchkasten.
Als ik de kans heb, maak ik volgende week wat plaatjes van mijn racks.

Dit exemplaar is work in progress.
Te zien: Patchpanel, Procurve switchen, SuperMicro pfSense, Zyxel POE switch (voor Aruba wifi), stroomblok.

Voor:
...

2de Exemplaar:

Deze is compleet volgens mij.
Je ziet: Patch panel voor wifi, 2 Zyxel POE switchen voor Aruba Wifi, Mikrotik router, Zyxel switch voor de bureau's, patchpanel.
...

[ Voor 25% gewijzigd door hanzer op 13-02-2020 14:28 ]

Verwijderd

Mooi weggewerkt! Onze netwerkapparatuur zit vrijwel allemaal in een datacenter.
Privé heb ik alleen een SRX en 2 Mikrotik routers, weinig speciaals om te laten zien helaas.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Er was een topic, volgens mij op Hardforum.com ofzo waar mensen hun serverracks showden. Zaten echt sicke setups bij :P En ook aantal mensen die bij een ISP werkten en daar wat plaatjes hadden geschoten.

Kan het topic alleen niet terugvinden :(

Edit: Toch wel, gevonden: http://hardforum.com/showthread.php?t=1275272&page=629 :o :9

Zou dat zelf overigens nooit willen, van dat professionele / semi-professionele spul thuis hebben draaien. Het vreet namelijk vaak zo ontzettend veel stroom allemaal.... Ben blij dat m'n modem/router/switch + NAS samen maar 30W continu trekken, dat valt nog mee, 6 tientjes op jaarbasis.

Moet alleen nog ff weer een UPS scoren. De APC Back-UPS CS500 die ik hier heb staan doet raar, relais klappert soms ineens heel vaak achter elkaar. Wil nog een mooie (maar wel goedkope) MGE ofzo scoren op Marktplaats.

Nevermind, het gaat om bedrijf-setups begrijp ik.

[ Voor 61% gewijzigd door ThinkPad op 21-02-2015 22:51 ]

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die kende ik idd al (via een referentie hier op het forum).
Maar het was opvallend dat er wel een topic is voor thuis netwerken, maar niets voor de professionele netwerken.

Dus: laat jullie gaan!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

hanzer schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:37:
Die kende ik idd al (via een referentie hier op het forum).
Maar het was opvallend dat er wel een topic is voor thuis netwerken, maar niets voor de professionele netwerken.

Dus: laat jullie gaan!
Juist! Leuk topic, ben benieuwd naar de mooie set-ups die hier geplaatst worden (hopelijk)!

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-11 10:03
Alhoewel ik erg benieuwd ben naar de resultaten hier (leuk lees- en kijkvoer:) ), kan ik me goed voorstellen dat niet iedere werkgever even gelukkig zal zijn wanneer zijn/haar infra hier voorbij komt.. Denk dus svp even goed na, of overleg desnoods even, alvorens je iets plaatst :).

Leuk topic initiatief!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:32
In navolging van dit topic zat ik ook bij hardforum te kijken.
Weet iemand welk merk patchkabel dit is in deze post http://hardforum.com/show...2&page=561#edit1039901538

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

josvane schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:01:
In navolging van dit topic zat ik ook bij hardforum te kijken.
Weet iemand welk merk patchkabel dit is in deze post http://hardforum.com/show...2&page=561#edit1039901538
Wat dikkere kabel en vrij forse, doorzichtige connectoren. Zou commscope kunnen zijn, maar er zijn waarschijnlijk tientallen andere fabrikanten.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Pagina: 1