Nadat de laptop van mijn tante jammer genoeg is gestorven (GPU dood), ben ik op zoek gegaan naar mogelijkheden om deze laptop te vervangen. Eerst zat ik te denken aan een nieuwe laptop, maar aangezien er ook al een tablet in het huis is, is het toch een kleine PC geworden. Verslaving van het zelf bouwen van een PC is niet te weerstaan
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is puur voor het dagelijks gebruik van de PC, niet meer dan wat filmpjes kijken op YouTube en het gebruik van Facebook.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het wel binnen de €500 euro houden, aangezien het niet de prijs van een laptop moet worden. Zoals in de intro te lezen is, ga ik zelf de PC bouwen en bestel het liefst bij Afuture (zit in het dorp naast mij
).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord zijn aanwezig. Het gaat puur om de PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt voor mij niet zo veel uit, kan met beide leven. AMD is natuurlijk een stukje goedkoper
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet vooral een beetje klein zijn. Dus niet een lompe kast.
Ga je overklokken?
Nou dat denk ik dus even niet, haha.
Het lijstje dat ik zelf heb samengesteld, ben er aardig tevreden over, maar ik wil natuurlijk nog even jullie mening hebben voordat het wordt besteld!
Met vriendelijke groet,
Mart
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is puur voor het dagelijks gebruik van de PC, niet meer dan wat filmpjes kijken op YouTube en het gebruik van Facebook.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het wel binnen de €500 euro houden, aangezien het niet de prijs van een laptop moet worden. Zoals in de intro te lezen is, ga ik zelf de PC bouwen en bestel het liefst bij Afuture (zit in het dorp naast mij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord zijn aanwezig. Het gaat puur om de PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt voor mij niet zo veel uit, kan met beide leven. AMD is natuurlijk een stukje goedkoper
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet vooral een beetje klein zijn. Dus niet een lompe kast.
Ga je overklokken?
Nou dat denk ik dus even niet, haha.
Het lijstje dat ik zelf heb samengesteld, ben er aardig tevreden over, maar ik wil natuurlijk nog even jullie mening hebben voordat het wordt besteld!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-6600K Boxed | € 87,- | € 87,- |
1 | MSI A88XI AC | € 94,- | € 94,- |
1 | Silverstone Milo ML04 | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Corsair Vengeance LP CML4GX3M2A1600C9 | € 45,- | € 45,- |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 91,95 | € 91,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 420,85 |
Met vriendelijke groet,
Mart