Ik heb dus zolder nog router die alleen in bridge mode staat. Deze router is aangesloten op mijn router in de woonkamer. Op de router op zolder (in bridgemodus) zijn mijn ps4 en mijn pc aangesloten. (ik kan helaas niet 2 kabels naar zolder trekken) Voor mijn huidige internetabonnement (100Mb/s) werkt dat prima, want zowel de WAN LAN-throughput als de LAN LAN throughput zijn hoog genoeg.
Met mijn nieuwe abonnement van 200Mb/s wordt het anders. De WAN LAN throughput van de router op zolder (Sitecom WL-351) gaat daarvoor niet hoog genoeg. De LAN LAN zou het wel moeten redden. Alleen mijn vraag is: als de router in bridgemodus staat: moet je dan kijken naar de WAN LAN-cijfers of naar de LAN LAN?
Met mijn nieuwe abonnement van 200Mb/s wordt het anders. De WAN LAN throughput van de router op zolder (Sitecom WL-351) gaat daarvoor niet hoog genoeg. De LAN LAN zou het wel moeten redden. Alleen mijn vraag is: als de router in bridgemodus staat: moet je dan kijken naar de WAN LAN-cijfers of naar de LAN LAN?