Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gevraagd: hp pavilion 17-F239 nd

Pagina: 1
Acties:

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023
Binnenkort een andere latop aanschaffen.
Wie kan mij advies / tips / ervaringen etc geven over de HP pavilion 17-F239 nd ??
Dit is vlg mij een vrij nieuw model en in amd en intel uitvoeringen te krijgen.

Dit LIJKT mij wel een goede en snelle laptop? (ssd uitvoering)
Het liefst had ik een Asus (gevoelsmatig) maar deze zijn mij te duur, helemaal in de SSD uitvoeringen.

Ik gebruik de laptop niet voor gamen maar voor internet - mail en office. Daarnaast ga ik wrs ook thuiswerken een dag in de week en 17 inch vindt ik prettig.

Wie heeft ervaring met deze laptop en specs of kan zeggen of ik hier goed aan doe of dat er bijv voor dit bedrag (of lager) iets beters is?

Wie o Wie geeft een reactie?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:02
Lijkt me meer dan genoeg voor een beetje internet, mail, office

Cloud ☁️

• JSA
pricewatch: HP Pavilion 17-f239nd

Is het ook een goede keuze tov de (vergelijkbare) concurenten?

Volgens mij is deze nl een van de goedkoopste SSD 17" laptops in deze prijsklasse en een vrij nieuw model?

• JSA
Wie heeft hier kijk op en kan iets vertellen over deze laptop met bijbehorende processor , schijf,scherm?

• DrIezie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 08:58
Ik ken de HP Pavilion 17 serie, maar niet dit specifieke model: ik heb er ééntje voor m'n vriendin gekocht ( pricewatch: HP Pavilion 17-e100eb ) en heb er ook één aan vrienden aangeraden. Beide zijn ze er zeer tevreden mee.

Het zijn zeker niet de lichtste laptops, maar ze voelen wel degelijk aan , ook al is het omhulsel helemaal van plastiek, het ziet er niet goedkoop uit. De resolutie is zeker niet storend laag en het scherm ziet er gewoon goed uit. Enige minpuntje is dat het toetsenbord weinig travel heeft plus de toesten vlak zijn en daardoor niet super lekker typt, maar m'n vriendin (die er tamelijk veel op typt) vindt het niet storend.

Assumption is the mother of all F'-ups

• JSA
Bedankt voor de reactie. Behalve dat de resolutie misschien niet maximaal is heeft deze naar mijn idee qua prijs wel goede specs met oa een ssd schijf. Bij andere merken betaal je vlg mij veel meer. Benieuwd naar de reacties verder want dit lijkt mij wel een prima laptop op papier.

• JSA
Inmiddels besteld :*)

[ Voor 74% gewijzigd door JSA op 23-02-2015 19:31 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Heb je hem al binnen? Kun je al wat eerste ervaringen delen?

* André overweegt ook precies deze

Liefst zou ik er zelf 1 samenstellen en dan de f240nd (Core I7 en hogere resolutie) maar dan met de SSD van de f239nd. Maar dat lijkt geen optie te zijn.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Ik zal je ook even quoten, dan krijg je een melding ;)

• JSA
inmiddels review geplaats :-)
Pagina: 1