Toon posts:

Meerdere schuiven in combinatie met RadioDJ software e.d.?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een paar weken geleden heb ik het USB mengpaneel: Behringer DX2000 aangeschaft. Ik ben er heel erg blij mee en het werkt nu allemaal naar behoren. Het heeft 7 schuiven waarvan 2 mic ingangen, de overige 5 zijn dus stereo ingangen.
Probleem is echter dat ik door de USB audio interface maar één schuif gebruik voor alles wat aan geluid op de pc gebeurt. Ik zou het liefst willen dat ik bijvoorbeeld voor meerdere liedjes meerdere kanalen en dus schuiven kan gebruiken. Nu heb ik gehoord dat dat bijna onmogelijk is maar bijvoorbeeld auxillery players die in RadioDJ zitten op een ander kanaal af laten spelen moet mogelijk kunnen zijn toch? Of bijvoorbeeld het voorluisteren via een ander kanaal te laten spelen.

Kortom, mijn vraag is: is het mogelijk om meerdere kanalen te gebruiken op een mengpaneel voor één pc desnoods d.m.v andere radiosoftware te gebruiken die dat wel ondersteund, een externe geluidskaart erbij kopen of een ander (liefst goedkoop) alternatief.
Ik doe me best om het gebeuren met geluidskaarten enzovoort te snappen en probeer me in te lezen maar ik blijf een enorme noob op dat gebied dus een heldere, duidelijke uitleg zou gewaardeerd worden.

Alvast Bedankt!

Kjelwyn