Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik weet dat het een oude telefoon is, maar wie o wie kan me helpen?

Tot gisteren gebruikte ik een Sony Ericsson Zylo en die deed het prima tot het scherm uitviel. Hij reageert nog op aan- en uitzetten en het toetsenbord licht nog op, dus er zit nog leven in.

Zoals iedereen van wie de telefoon het begeeft, zit ik nu met een groot probleem: weg zijn alle telefoonnummers.

Daarnaast zijn er echter een heleboel tekstberichten die echt heel belangrijke info bevatten die ik echt nodig heb.

Ik heb een kabel die ik op mijn computer kan aansluiten, maar die geeft me enkel toegang tot muziek en foto's (massa-opslag). Als ik aan die gegevens kan, dan zou ik in principe toch ook aan de berichten moeten kunnen?

Ik ben naar een telefoonwinkel gegaan, maar daar konden (wilden) ze me niet helpen. De verkoper zei me dat er online software beschikbaar is waarmee het gaat, maar -ik geef het toe- als leek vind ik niets. Ik heb ook al naar Sony support gemaild, maar zij doen geen moeite want het toestel is te oud...

Wie o wie kan me helpen? Het zou echt fantastisch zijn!

Alvast bedankt!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 10:14

itsalwaysme

Graast voor DB

Kan je niet gewoon Sony PC Companion downloaden en gebruiken? Hiermee kan je een backup van je telefoon incl contactpersoenen maken.

Mij oude Sony Ericsson kon ik hier ook mee gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door itsalwaysme op 21-02-2015 17:02 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Moet het scherm van je telefoon hiervoor werken?

Ik heb het eens gegoogled en vind enkel een versie voor xperia. Zou die ook wekren voor de Zylo?

Dankje!