Best buy jan 2015 game systeem laten bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views

• Gietbaas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12-2022
Hallo,
Ik wil een nieuwe gaming pc.
Zelf heb ik er weinig verstand van dus ik wil eigenlijk het advies van de best buy guide jan 2015 high end systeem laten bouwen.
Weten jullie pc winkel in omgeving Meppel waar ik dat kan laten doen? Zelf kan ik dat niet.
Tevens zou ik liever een 24 inch monitor willen , ik hoef geen 4K
Nog adviezen hiervoor??
Gr Giet

[ Voor 87% gewijzigd door Gietbaas op 21-02-2015 15:38 ]

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03 14:24
En waar zijn nu je antwoorden op de vragen???

• Gietbaas
Ging even iets mis met plaatsen, zie wijziging

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:18
DAA

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Philpend schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:34:
En waar zijn nu je antwoorden op de vragen???
ZIjn die van toepassing op dit tropic ? volgens mij geeft hij aan het high end systeem over te nemen van de BBG van januari 2015.

@Gietbaas,

Is er in je omgeving geen lokale computer boer waar je een deal mee kan maken ?

Cloud ☁️

• Gietbaas
Nou, probleem is dat ik dan uitkom bij mycom en dixons zaken en daar kan dat niet.
Ik zoek een lokaal adres in een straal van ongeveer 50-75 km

[ Voor 28% gewijzigd door Gietbaas op 21-02-2015 15:52 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Waarom probeer je het eigenlijk niet zelf ? ik weet je geeft aan er weinig verstand van te hebben maar ach het zo moeilijk is het allemaal niet

Cloud ☁️

• PKHS
  • Laatst online: 22:45
Paar vragen:
Ga je overklokken?
Heb je echt 2 videokaarten (lijkt me niet gezien de 24 inch monitor) nodig?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gietbaas, je kunt toch ook het gamesysteem qua onderdelen laten bestellen bij 1 webshop (zeg Azerty of Alternate) en dan de optie: montage kiezen (meerprijs vaak 40-50 euro) Dan zet de webshop al jouw gekozen onderdelen in elkaar en verstuurd het als compleet systeem naar jouw huis toe. Dat heb ik zelf ook gedaan bij mijn eerste pc die ik op basis van onderdelen liet samenstellen door Azerty. Inmiddels was dat voor mij alweer 7 jaar geleden, dus ik heb zelf vorig jaar nieuwe onderdelen gehaald en eigenhandig in elkaar gezet. Je leert er meteen van hoe alles vast moet zitten, welk onderdeel hoe vast zit en dat scheelt mocht je in de toekomst er een nieuwe videokaart in willen zetten bijvoorbeeld.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo,

Ik wilde eerst ook niet zelf bouwen, maar deze video heeft mij over gehaald:
https://www.youtube.com/watch?v=MDxT8bSR3co
Een aantal tips:
- Neem een dagje de tijd, hoef je niet te haasten (je hebt binnen 2 uur je pc klaar).
- Ik heb dokters handschoentjes aan gehad om vette vingers op je spul te voorkomen.
- Raak de kast aan met je blote arm als je een onderdeel wilt pakken om te installeren (dit hoeft alleen bij
mobo, videokaart, ram en processor).

Succes!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Gietbaas
PKHS schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:54:
Paar vragen:
Ga je overklokken?
Heb je echt 2 videokaarten (lijkt me niet gezien de 24 inch monitor) nodig?
Hoi.
Nee ik ga zeker niet overclocken ( weet nog net wat dat betekend :) )
De 2de videokaart wilde ik ook al weglaten, dat geld heb ik nodig voor me monitor, heb nu een alienware mx17 laptop maar deze wil ik vervangen voor desktop , en dit keer los systeem omdat dit toch wel goedkoper is dan een merk. Heb net nog met veel interesse alle reacties op het artikel over de asus G20 gelezen en dit heeft me nog meer overtuigd om losse componenten te kopen!

• PKHS
  • Laatst online: 22:45
Dan zou ik eerder naar het Mainstreamgamesysteem kijken:
reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2015

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-03 21:36

PDZ

Dit topic voldoet nou niet echt bepaald aan de eisen, lees het DAA beleid even grondig door en kom dan met je eigen lijstje. Zoals je zelf al gezien had is de Best Buy Guide een goed uitgangspunt. Succes!

Wat betreft het bouwen, dat is zoals eerder al gezegd niet moeilijk en er zijn genoeg tutorials over te vinden online.

[ Voor 3% gewijzigd door PDZ op 21-02-2015 18:06 ]

De tiid hâldt gjin skoft.

• Gietbaas
Joosie200 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:54:
Gietbaas, je kunt toch ook het gamesysteem qua onderdelen laten bestellen bij 1 webshop (zeg Azerty of Alternate) en dan de optie: montage kiezen (meerprijs vaak 40-50 euro) Dan zet de webshop al jouw gekozen onderdelen in elkaar en verstuurd het als compleet systeem naar jouw huis toe. Dat heb ik zelf ook gedaan bij mijn eerste pc die ik op basis van onderdelen liet samenstellen door Azerty. Inmiddels was dat voor mij alweer 7 jaar geleden, dus ik heb zelf vorig jaar nieuwe onderdelen gehaald en eigenhandig in elkaar gezet. Je leert er meteen van hoe alles vast moet zitten, welk onderdeel hoe vast zit en dat scheelt mocht je in de toekomst er een nieuwe videokaart in willen zetten bijvoorbeeld.
Dank voor de tip. Ik wist niet dat azerty ook al voor je in elkaar zet als je losse componenten kiest. Zitten ook redelijk dichtbij voor mij!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je de vragen die je zojuist in beeld zag verschijnen weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel in het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.