Hallo mede-Tweakers,
Ik vind dat ik weer toe ben aan een nieuwe pc. De kast die ik nu heb, stamt uit 2001 en de inhoud is destijds een keer vernieuwd. Ik merk dat ik bij het gamen, de settings weer op (ultra)low moet zetten en dat het dan nog steeds wat stottert.
De oude kast (excl. SSD/HDD) wordt dan weggegeven aan de vriendin.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem moet all-round worden. Het wordt voornamelijk gebruikt om te gamen (dit moment H1Z1/DayZ), maar ook Photoshop en CAD worden gebruikt. Ook maak ik gebruik van 2 monitoren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik dat het systeem rond de <700 euro blijft. Het set-up dat ik heb gemaakt, is daarentegen 100 euro duurder..
Als het systeem een stuk minder goed wordt als het rond de 700 komt, dan ga ik ook akkoord met 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een SSD mee: Crucial M500 2,5" 120GB
Een HDD: Samsung 1TB
Een Cardreader.
Toetsenbord en muis.
Twee monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk de componenten nodig te hebben, welke ik heb verwerkt in mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur (al heb ik altijd GeForce als videokaart gehad).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder heb ik geen speciale eisen/wensen. Ik zou het wel fijn vinden, als de kast aan de voorzijde ingangen heeft voor USB/mic/headset.
Ga je overklokken?
Nee, ben bang dat ik wat verkloot..
Ik heb in mijn wenslijst de MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G gekozen als videokaart. Nu vraag ik mij wel af, of het echt een groot verschil heeft met de 960 2G serie. Het scheelt wel weer meer als 100 euro.
Bij voorbaat dank!
InViX.
Ik vind dat ik weer toe ben aan een nieuwe pc. De kast die ik nu heb, stamt uit 2001 en de inhoud is destijds een keer vernieuwd. Ik merk dat ik bij het gamen, de settings weer op (ultra)low moet zetten en dat het dan nog steeds wat stottert.
De oude kast (excl. SSD/HDD) wordt dan weggegeven aan de vriendin.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem moet all-round worden. Het wordt voornamelijk gebruikt om te gamen (dit moment H1Z1/DayZ), maar ook Photoshop en CAD worden gebruikt. Ook maak ik gebruik van 2 monitoren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik dat het systeem rond de <700 euro blijft. Het set-up dat ik heb gemaakt, is daarentegen 100 euro duurder..
Als het systeem een stuk minder goed wordt als het rond de 700 komt, dan ga ik ook akkoord met 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een SSD mee: Crucial M500 2,5" 120GB
Een HDD: Samsung 1TB
Een Cardreader.
Toetsenbord en muis.
Twee monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk de componenten nodig te hebben, welke ik heb verwerkt in mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur (al heb ik altijd GeForce als videokaart gehad).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder heb ik geen speciale eisen/wensen. Ik zou het wel fijn vinden, als de kast aan de voorzijde ingangen heeft voor USB/mic/headset.
Ga je overklokken?
Nee, ben bang dat ik wat verkloot..
Ik heb in mijn wenslijst de MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G gekozen als videokaart. Nu vraag ik mij wel af, of het echt een groot verschil heeft met de 960 2G serie. Het scheelt wel weer meer als 100 euro.
Bij voorbaat dank!
InViX.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Tray | € 179,96 | € 179,96 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | Sharkoon Vaya II Value Zwart | € 37,10 | € 37,10 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,26 | € 57,26 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 835,72 | |