Grensverleggend spel Trials of Ascension op kickstarter!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://d324imu86q1bqn.cloudfront.net/uploads/asset/attachment/2091948/optimized.jpg

Een aantal van de echte RPG liefhebbers kennen dit spel misschien nog wel uit het vorig decenium.

Pijnlijk genoeg :'( hebben de makers het toen niet voor elkaar gekregen om een spel uitgever mee te krijgen met hun droom om een werkelijk baanbrekende MMORG te creeeren.

Maar! Na een technische demo opgezet te hebben (dus geen eyecandy) is er een nieuwe kickstarter begonnen op Trials of Ascension.

Op deze manier hoop ik het spel een beetje onder de aandacht te brengen en een steentje bij te dragen aan de verwezenlijking van deze droom :9~ .

Doen jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donarin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09 13:32
Nee, ik doe niet mee. Voordat je deze kickstarter gaat backen, raad ik iedereen aan de eerste post van onderstaande discussie te bekijken. Mocht je dan toch besluiten om deze game te backen en het gaat mis, dan kan je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was ;)

http://www.mmo-champion.com/threads/1536961-Trials-of-Ascension-Shady-Practices-and-the-Big-Crowdfunding-Debate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de link. Afgaande op de thread ziet het er inderdaad verdacht uit.

Inmiddels heeft één van de fans die meegedaan heeft aan de Demo een reactie geplaatst. Die geeft een iets ander beeld hoewel niet al te positief.

Even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik volg de thread op MMOC al een tijdje en het is gewoon te lachwekkend.

Die gasten zitten via hun eigen site al een tijd geld op te halen en ze werken ook al een flinke tijd aan de game maar kunnen bizar weinig laten zien voor al die tijd.

Ze kopen kant en klare plugins en laten deze dan op hun forum zien en komen dan met verhalen dat er flink wat tijd en geld in gestoken is om dit zo te krijgen.

De mensen die hierachter zitten zijn zover ik het zie oplichters of niet al te snugger.