IR better than stupid weasel !!
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ik kijk er thuis geripte DVD naar divx mee, vind ik prettiger (hele dikke
Dat is het enige wat ik doe met mijn TV-out.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Heb een composiet TVout en een SVHS out. Gebruik tot nu toe alleen composiet, ben van plan om later nog wat met SVHS te experimenteren. Dan zou de kabel via de videorecorder gaan.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Idd daar gebruik ik hem ook voorOp Friday 15 June 2001 08:27 schreef abbadon het volgende:
DivX. Dat ziet er op 'n breedbeeld toch echt beter uit dan dichtbij op m'n 22" (en de bank ligt beter dan m'n stoel)
Verwijderd
Geef maar je email adres mail ik hem naar je
Die MSI TV-out op hun geforce 2 mx kaart is echt de bom!
Verder 'kan' met klem 'kan' je ermee spelletjes spelen/werken maar das dodelijk. Foto's laten zien kan natuurlijk wel (als is een beamer dan leuker)
Die laatste is super kewl op 100cm breedbeeld
gamen op tv schiet niet op
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
alleen het probleem is dat de tv 16" is en m'n monitor 17"
beeld is dus alleen maar kleiner... wel zijn de kleuren enzo beter wanneer je het op tv ziet
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
wie gebruikt tv-out nou echt ergens anders voor dan de boven genoemde doeleinden?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
DVD bekijken we wel op breedbeeld met 5.1 opstelling.
Verwijderd
Verwijderd
-CounterStrike (jammergenoeg 800x600)
-Div-X
-DVD
-Kabelkrant(Powerpoint) op LAN's
-Q3A BFP
Mijn TV-OUT is via S-VHS met een videorecorder verbonden en ook mijn SBlive1024 (out-2) is verbonden op de Video-bak.
Hierdoor kan iedereen in elke kamer meekijken naar mijn Spelletje CS of een Div-x film
Kijk voor meer info over de rest van mijn configuratie ff naar mijn Spec's (linkje staat onderaan in me signature)
Zo'n beetje iedereen kijkt Divx of DVD met z'n tv-out
Waarom krijg ik dan steeds de volgende melding in power dvd: " The TV Out port of your display card cannot be disabled."
Why..??
Het is een Powercolor geforce2 MX 32Mb met een Creative blaster 12X dvd speler.. (1241E)
Ik snap er nix van...
IR better than stupid weasel !!
Verwijderd
Heb een Matrox G400 Dualhead 32Mb, perfecte kaart hiervoor. Gelinkt aan een oude video-beamer geeft ie een beeldje van 2 meter breed.
Ik moet me eens zo'n draadloze zooi annschaffen, dan lijkt 't me wel
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
The cyclographing developer
Stille hint zit je tv-out via je video doorgelust op je tv. Dan zullen de meeste dvd's niet werken ivm beveiliging op je harde schijf rippen met clad en probleem is weg of tv-out direct naar je tvOp donderdag 14 juni 2001 23:44 schreef ir_baboon het volgende:
Zijn er echt mensn die hem gebruiken om een Word docje meet te maken?? ( Ik ben al blind als ik er aan denk..), of gebruikt iedereen hem om DVD/divx mee te kijken (Iets wat bij mij nog steeds niet werkt ivm een beveiliging ofzo (stille hint voor oplossing))
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Maar word nee wordt al scheel als ik er aan denk.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
En ook arcade games like Rival Schools
Signature?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Als je echt gemakkelijk capturen wilt (ook filmpjes) zonder kwaliteitsverlies dan zou je eens naar Snag-It (Pro) kunnen kijken! Echt relaxed proggie...Op vrijdag 15 juni 2001 07:16 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik gebruik mijn ene TV-Out nog niet, maar binnenkort gaat die naar mn video, de andere ga ik gebruiken om door te lussen naar een Video-In van mn videokaart, om straks gemakkelijk capture-filmpjes te maken van handelingen op mn pc.
Ehhm ja ik gebruik mijn TV-out ook voor DivX en DVD en soms een spelletje.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
ik kan het eventueel voor Twinview gebruiken, maar dat is behoorlijk nutteloos.
DVD heb ik een mpegkaart voor
Maar zodra ik een TV heb gekocht gaat ie gebruikt worden voor filmpjes bekijken.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
Freelance tweaker
Verwijderd
DivX op VHS knallen voor de digibeten hier in huis.
[/quote
kort en krachtig, en je hebt helemaal gelijk, ik zit lekker achter een 21" maar die domme dozen thuis die willen het op tv zien.
en dan zitten ze te zeuren dat er geen ondertiteling is.
(dat hadden jullie vast nog niet eerder gezien
Great minds think alike!
hey as/400 fan ofzo?Op vrijdag 15 juni 2001 11:10 schreef Thundermol het volgende:
Niet, want hij zuigt (Asus 7100)
kwerk ook met zo'n ding!
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Voor divx kan je media player gebruiken,
maar moet je wel vooraf de juiste codecs installeren.
Een hele goede en volledige is bijvoorbeeld:
http://users.chartertn.net/bpearson/
Dit een een link naar Nimo codec pack v4.32
Voor dvd kan je zowel windvd als powerdvd gebruiken,
deze spelen je films af zolang je regiocode klopt.
Anders moet je je drive regiovrij maken:
http://www.regionfreedvd.net/
Ikzelf gebruik mijn uitgang om divx op mijn breedbeeld tv te kijken, en om films naar mijn vhs video recorder te sturen om op te nemen voor niet-computer handigen.
Voor alle andere zaken zoals tekst, plaatjes, en spelletjes
gebruik ik liever mijn 19 inch monitor.
Spelletjes zou misschien ook wel goed gaan op mijn tv,
maar heb ik nooit geprobeerd.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
ach hij zat er toevallig op meer niet...Op donderdag 14 juni 2001 23:44 schreef ir_baboon het volgende:
Ik ben als newbie nou een erg nieuwsgierig waar de "echte" Tweaker zijn tv-out voor gebruikt..
Zijn er echt mensn die hem gebruiken om een Word docje meet te maken?? ( Ik ben al blind als ik er aan denk..), of gebruikt iedereen hem om DVD/divx mee te kijken (Iets wat bij mij nog steeds niet werkt ivm een beveiliging ofzo (stille hint voor oplossing))