Verzonden berichten naar andere tweakers zien?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik doe weleens wat met Vraag en Aanbod om spullen te kopen en verkopen. Een paar dagen geleden heb ik (volgens mij) een bericht gestuurd naar een andere Tweaker.Terwijl ik echter rondkijk in mijn Inbox bedenk ik me ineens dat geen enkel verstuurd bericht daar te zien is. Pas als ik een bericht terugkrijg kijk ik een thread met zowel mijn als zijn (/haar) bericht.

Hoort dat inderdaad zo te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Stuur mij maar een test-DM en kijk of het daarna in http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions staat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Die zie ik inderdaad wel. Enkele eerdere berichten die ik heb gestuurd zie ik echter nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als ik je immiteer dan zie ik wel een aantal berichten met 1/1; klopt dat? of mis je specieke berichten (bv; ik heb op deze en deze v&a gereageert maar ik zie dat bericht niet)? (mag ook in een DM). Van onze kant lijkt het iig te kloppen, maar dat zegt natuurlijk niet alles.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie 4 verzonden V&A-berichten sinds 19-02-2015 en maar 2 in de inbox, terwijl ze zo te zien wel allemaal via DM zijn gegaan.
Laat ik het in ieder geval een schop naar Stoute Bugs geven. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.