Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Moederbord advies voor leek
Ik wil mijn MSI 780GMA-P34(FX) vervangen omdat ik deze niet op mijn Denon AVC1 se kan aansluiten omdat er geen s/pdif uitgang aanwezig is. Ik gebruik hem voor het gamen en heb een AMD FX8350 processor,MSI GTX 970 videokaart en 1SSD en 1TB harddisk in een standaard ATX kast
mijn budget is tegen de 200 euro aan
Dat is dus wat ik er aan uit wou geven
Heb geen kennis wat mobo's betreft dus ik sta voor alles open
Hij moet goed zijn voor het gamen en een goede soundkaart met s/PDIF uitgang hebben. Dat mag zowel optisch als Coax zijn.
Volgens mij heb ik alle specificaties al genoemd,maar mocht ik in mijn onwetendheid iets belangrijks over het hoofd hebben gezien kun je het altijd nog even aan me mailen
Alvast bedankt
Moederbord advies voor leek
Ik wil mijn MSI 780GMA-P34(FX) vervangen omdat ik deze niet op mijn Denon AVC1 se kan aansluiten omdat er geen s/pdif uitgang aanwezig is. Ik gebruik hem voor het gamen en heb een AMD FX8350 processor,MSI GTX 970 videokaart en 1SSD en 1TB harddisk in een standaard ATX kast
mijn budget is tegen de 200 euro aan
Dat is dus wat ik er aan uit wou geven
Heb geen kennis wat mobo's betreft dus ik sta voor alles open
Hij moet goed zijn voor het gamen en een goede soundkaart met s/PDIF uitgang hebben. Dat mag zowel optisch als Coax zijn.
Volgens mij heb ik alle specificaties al genoemd,maar mocht ik in mijn onwetendheid iets belangrijks over het hoofd hebben gezien kun je het altijd nog even aan me mailen
Alvast bedankt