Mobo gezocht

Pagina: 1
Acties:

• musco
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-03-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Moederbord advies voor leek
Ik wil mijn MSI 780GMA-P34(FX) vervangen omdat ik deze niet op mijn Denon AVC1 se kan aansluiten omdat er geen s/pdif uitgang aanwezig is. Ik gebruik hem voor het gamen en heb een AMD FX8350 processor,MSI GTX 970 videokaart en 1SSD en 1TB harddisk in een standaard ATX kast

mijn budget is tegen de 200 euro aan
Dat is dus wat ik er aan uit wou geven

Heb geen kennis wat mobo's betreft dus ik sta voor alles open
Hij moet goed zijn voor het gamen en een goede soundkaart met s/PDIF uitgang hebben. Dat mag zowel optisch als Coax zijn.

Volgens mij heb ik alle specificaties al genoemd,maar mocht ik in mijn onwetendheid iets belangrijks over het hoofd hebben gezien kun je het altijd nog even aan me mailen
Alvast bedankt

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:01

M2M

medicijnman

en een simpele geluidskaart met SPDIF uitgang? Of moet er ook encoding op de SPDIF?

-_-

• musco
Hallo M2M,

Bedankt voor je reactie.
Wat houd dat in?

mvg,
Wilko

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

er zijn ook geluidskaarten waar gewoon een Spdif op zitten. zo'n kaartje kost iets van 30 euro. echter zou je ook gewoon voor een nieuw moederbord kunnen opteren, gezien je een nogal zware octocore draait op een bordje wat dat minder graag wil qua stroomvoorziening (ik denk dat je pricewatch: MSI 760GMA-P34 (FX) hebt): pricewatch: Gigabyte GA-970A-UD3P heeft wel genoeg gekoelde fases, en een digitaal optische aansluiting

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• musco
Buurman,

Bedankt voor je tip.
Ik lees dat hij een 8+2 phase cpu power design heeft, houdt dat in dat je voeding kabels een 8+2 pins aansluiting moet hebben?Ik heb n.l. 2x4 p op m'n voeding.

mvg,
Wilko

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
musco schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:39:
Buurman,

Bedankt voor je tip.
Ik lees dat hij een 8+2 phase cpu power design heeft, houdt dat in dat je voeding kabels een 8+2 pins aansluiting moet hebben?Ik heb n.l. 2x4 p op m'n voeding.

mvg,
Wilko
Nee hoor, als je op de afbeelding van het moederbord kijkt zie je ook dat je gewoon een 4+4 nodig hebt ;)

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
musco schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:39:
Buurman,

Bedankt voor je tip.

mvg,
Wilko
De specificatie waar je op doelt is de stroomvoorziening voor je processor, dat staat los van de aansluitingen van je voeding.
Pagina: 1