Samsung P2770FH vult niet volledig

Pagina: 1
Acties:

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
Sinds kort een probleem met dit beeldscherm. De monitor is aangesloten via HDMI op mijn videokaart. Resolutie staat op 1920, 60 hertz en 1080.

Alle drivers zijn up2date (videokaart en monitor) maar heb nu het probleem dat het scherm niet meer volledig schermvullend is (Zwarte rand aan de buitenkant en zie dan de randen van mijn desktop).
Volgens mij leg ik het heel raar uit maar zie dus niet mijn desktop op de volledige monitor.

De zwarte rand van de monitor (welke dus niet gebruikt wordt maar wel kan worden gebruikt voor beeldweergave) is zo 2cm langs alle randen.

Qua instellingen op de monitor lijk ik weinig aan te kunnen passen.

Iemand de goude tip?

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-03 23:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Nvidia?

Afbeeldingslocatie: http://img.techpowerup.org/070714/1nVidiaLetterboxFix.jpg

Al een ander beeldscherm geprobeerd?

[ Voor 181% gewijzigd door MedionAkoya op 21-02-2015 00:37 ]

Trein?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 07:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Binnen CCC ga je naar Digitale Schermen Opties en daar vind je GPU Scaling, daar moet je de schuif helemaal naar rechts zetten, of eerst het vakje aanvinken en dan schuiven, als dat niet meteen lukt.
(Under- / Overscan) , waarschijnlijk heb je het met een HDMI kabel aangesloten, waarmee dit altijd gebeurt..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®