Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-11 21:35
Hallo,

Ik ben op zoek naar manieren om mijn opgroeiende kinderen op een of andere manier te voorzien van "techniek" waardoor ze voor ons als ouders makkelijk vindbaar zijn tijdens het buitenspelen.

Op het internet kwam ik hallofo tegen, http://www.hallofo.nl , ik vroeg mij af of er tweakers zijn die hier ervaring mee hebben?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:46

Fiber

Beaches are for storming.

nvm

[ Voor 88% gewijzigd door Fiber op 21-02-2015 00:41 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:49
Lijkt me niet echt geschikt voor deze toepassing.
Wij van Hallofo! vinden gps niet nauwkeurig genoeg als het om je kinderen gaat. Daarom heeft Hallofo! geen gps. Er zit namelijk altijd een afwijking op van minimaal 40 meter. Voor kinderen maakt dat het verschil tussen veilig en onveilig, de stoep of het weiland voor de deur. En dat vinden wij onacceptabel. Als het om je kinderen gaat wil je precies wilt weten waar ze zijn als je zoekt. Daarom, met een belletje weet je waar je kind is, en nog beter vinden wij, hoor je aan de stem hoe het met je kind is.

My favorite programming language is solder.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:30

13art

Moderator Mobile
Attie, graag wat meer eigen inzet. Waarom ben je op die uitgekomen, zijn er nog andere opties? Twijfel je? Recensies op internet kunnen vinden?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nog los van de oplossingen, ik denk dat je er als ouder beter aan doet je kind te vertrouwen dan dat je thuis helemaal paranoïde op een apparaat gaat kijken waar je kind uitspookt. Ik vond het als kind geweldig om buiten alleen te zijn.

Nadat ik ergens een keer hard gevallen was met een fiets kreeg ik van mijn ouders een kaartje in mijn jaszak met het huistelefoon nummer en het adres erop zodat mensen mij thuis konden brengen :)